FANDOM

Tchórzem zostaje tylko ten który nie potrafi walczyć samodzielnie

—Airi do Lisy

Airi Kurosaki (愛理 黒崎 Airi Kurosaki) - jedna z najlepszych i najsłynnejszych graczy VRMMORPG. W grach przybiera nick "Sia".

OsobowośćEdytuj

Za swojej pięknej i inteligetnej urody skrywa zimną i trochę wredną osobowość. Jednak nie zawsze była taka. Brązowłosa przeszła wiele zmiań w swoim życiu. Powodem była cięzka przeszłość dziewczyny. Wcześniej była bardzej otwarta, ciepła i ciesząca się życiu. Jednak straszny los w życiu dziewczyny powiodł że stała się bardzej zamnknięta w sobie. Jednak czasami władają nad także jeszcze drobę cechy z przeszłośći.

HistoriaEdytuj

Airi urodziła się 14 maja 2008r w Tokyo. Pochodzi z bogatej rodziny jednak rodzice nigdy nie mieli zbyt dużo czasu dla rodzeństwa. Kurosaki oraz jej brat byli ciągle pod opieką nianki. Pewnego dnia Shido zachorował na raka u musiał walczyć z życiem. Gdy umarł dziewczyna była tak roztrzęsiona, że zamknęła się w sobie. Rodzice rozwiodli się, a dziewczyna zamieszkała w internacie. W wieku dwunastu lat zaczeła grać w VRMMORPG.

RelacjeEdytuj

Shido KurosakiEdytuj

Shido jest bratem bliżniakem Airi. Brązowłosa kochała swojego i nadal to robi. Ufali sobie bez granic. Gdy zachorował rodzeństwo bardzej się przywiązała do siebie, jednak po śmierci chłopaka dziewczyna była tak roztrzęsiona, że zamknęła się w sobie.

MoonEdytuj

LisaEdytuj

ChronologiaEdytuj

Sword Art OnlineEdytuj

Gun Gale OnlineEdytuj

StatystykaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię Lisa znaczy Ukochany Jasmin.
  • Jej nazwisko Kurosaki Czarny Przylądek.
  • Jej rywalką to Lisa Hikaru.
  • Jej partner i najlepsza przyjaciel to Moon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki