FANDOM

30px-Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Sword Art Online Fanon Wiki rozbudowując ją!
Amara Karakura
Imię i Nazwisko {{{Imię i nazwisko}}}
Nick Tenshi
Istotne Statystyki
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Wiek 17
Status Żyje
Kolor Włosów Niebieski
Kolor Oczu Brązowy
Profesjonalne Statystyki
Poziom 30
Broń Dzierżona Shadow Blade
Profesja Uczeń
Drużyny X Plan
Personalne Statystyki
Debiut
Debiut Pieśń Wiatru
Amara Karakura - główna bohaterka serii Pieśń Wiatru. Siedemnastoletnia sierota pochodząca z Verays.

CharakterEdytuj

Amara to osoba pewna siebie, odważna, lubiąca się wyróżniać. Ma buntowniczą postawę, uparcie broni swojego zdania. Często zachowuje się arogancko i egoistycznie. Okazuje niechęć osobom obcym i tym, których nie lubi. Jest spokojna i poważna, może się wydawać zgorzkniała i pozbawiona pozytywnych uczuć. Długo analizuje możliwe straty i korzyści zanim podejmnie decyzję. Nienawidzi, gdy się ją do czegoś zmusza, więc chętnie robi na przekór innym. Nieznosi pochlebców i kłamców. Ma słabość do czekolady, ciast i wszelkiego rodzaju słodyczy. Zdarza jej się działać pochopnie i łatwo wpadać w gniew. 

WyglądEdytuj

Dziewczyna jest szczupła i niska. Ma długie, przefarbowane na niebiesko włosy i zielone oczy. Jej naturalnym kolorem włosów był jasny brąz. Często nosi soczewki w różnych barwach. Ma ciemną karnację. Chętnie chodzi w butach na wysokim obcasie.