FANDOM

Artemij Lebiediew
153321
Imię i Nazwisko {{{Imię i nazwisko}}}
Pseudonim Blond Anioł (wyłącznie dla Dziadka Wiata)
Istotne Statystyki
Rasa Człowiek
Płeć Mężczyzna
Wiek 28
Status Żyje
Kolor Włosów Blond
Kolor Oczu Niebieski
Profesjonalne Statystyki
Miejsce Zamieszkania Garaż na ulicy Fioletowych Jabłek 5
Profesja Laborant, Nauczyciel Fitness, Kierownik firmy (dorywczo)
Partnerzy Adbeh Ludwik
Drużyny Mołotow Company
Personalne Statystyki
Debiut
Debiut Prolog
Artemij Lebiediew - rosjanin, jeden z głównych czarnych charakterów serii The End is where we Begin.

OsobowośćEdytuj

Zakładam, że wszyscy pacjenci kłamią.

Mężczyzna o wygórowanym poczuciu przywiązania do ojczyzny i współpracowników - Adbeha. Fascynuje go sztuka, szczególnie niemiecka muzyka ludowa (wywołuje u Lebiediewa wzruszenie). Sceptycznie podchodzi do życia, czasem chciałby wszystko żucić i wrócić do Rosji aby ożenić się z porzuconą niegdyś miłością.

Uwielbia chemię i ma doktorat z tego przedmiotu, co sprawia, że ma dostęp do sprzętu laboratoryjnego, leków i innych substancji typu środki halucynogenne. Artemij ma osobowość romantyka, dlatego bardzo cierpiał wyjeżdżając z rosji, bardzo bolą go też zaloty dziadka Leny, ale tego nie okazuje. Czuje nie małe zniesmaczenie na myśl o staruszku - ciągle żałuje, że wsypał mu do filiżanki aż tak dużo środku wywołującego halucynacje.

Nienawidzi dzieci, często czuje się osaczony w obecności małolatów i bardzo żadko zadza mu się wzruszać. Ma obsesję na punkcie swoich włosów i każdego wieczora, gdy zostaje sam w domu obcina rozdwojone końcówki pojedyńczych kosmyków swoich blond włosów.

HistoriaEdytuj

Wychował się w małej wiosce blisko Moskwy, od małego wiedział, że chce robić w życiu coś więcej. Jako nastolatek przeniusł się do Stanów Zjednoczonych, gdzie skończył studia, po czym wyjechał do Australii i tam poznał Adbeha. Zaprzyjaźnił się z człowiekiem, który okazał się jego nowym pracodawcą, zyskał jego zaufanie i szybko został kierownikiem. Bardzo często mieszał się w afery związane z firmą, ale tylko raz był w więzieniu - trzy miesiące - potem wykupił go Ludwik Adbeh.

CiekawostkiEdytuj

  • Często miewa koszmary z dziadkiem Wiatą w roli główniej;
  • Nie myje rąk wychodząc z toalety;
  • Ma słabość do blondynek i kobiet o imieniu "Helga";