FANDOM

Artemij Lebiediew - rosjanin, jeden z głównych czarnych charakterów serii The End is where we Begin.

OsobowośćEdytuj

Zakładam, że wszyscy pacjenci kłamią.

Mężczyzna o wygórowanym poczuciu przywiązania do ojczyzny i współpracowników - Adbeha. Fascynuje go sztuka, szczególnie niemiecka muzyka ludowa (wywołuje u Lebiediewa wzruszenie). Sceptycznie podchodzi do życia, czasem chciałby wszystko żucić i wrócić do Rosji aby ożenić się z porzuconą niegdyś miłością.

Uwielbia chemię i ma doktorat z tego przedmiotu, co sprawia, że ma dostęp do sprzętu laboratoryjnego, leków i innych substancji typu środki halucynogenne. Artemij ma osobowość romantyka, dlatego bardzo cierpiał wyjeżdżając z rosji, bardzo bolą go też zaloty dziadka Leny, ale tego nie okazuje. Czuje nie małe zniesmaczenie na myśl o staruszku - ciągle żałuje, że wsypał mu do filiżanki aż tak dużo środku wywołującego halucynacje.

Nienawidzi dzieci, często czuje się osaczony w obecności małolatów i bardzo żadko zadza mu się wzruszać. Ma obsesję na punkcie swoich włosów i każdego wieczora, gdy zostaje sam w domu obcina rozdwojone końcówki pojedyńczych kosmyków swoich blond włosów.

HistoriaEdytuj

Wychował się w małej wiosce blisko Moskwy, od małego wiedział, że chce robić w życiu coś więcej. Jako nastolatek przeniusł się do Stanów Zjednoczonych, gdzie skończył studia, po czym wyjechał do Australii i tam poznał Adbeha. Zaprzyjaźnił się z człowiekiem, który okazał się jego nowym pracodawcą, zyskał jego zaufanie i szybko został kierownikiem. Bardzo często mieszał się w afery związane z firmą, ale tylko raz był w więzieniu - trzy miesiące - potem wykupił go Ludwik Adbeh.

CiekawostkiEdytuj

  • Często miewa koszmary z dziadkiem Wiatą w roli główniej;
  • Nie myje rąk wychodząc z toalety;
  • Ma słabość do blondynek i kobiet o imieniu "Helga";