FANDOM

Życie daje trzy wybory: bądź dobry, stań się dobry lub poddaj się. Dlaczego Ty wybierasz wariant czwarty?
Asper to smok gatunku nocnych furii. Jest partnerem Ayai.

UsposobienieEdytuj

Asper jest oziębły w okazywaniu uczuć i bardzo trudno zasłużyć choćby na jego spojrzenie. Ma charakter samotnika. Potrafi mówić, ale żadko kożysta z tego przywileju. Nie wykazuje wybitnego przywiązania do właścicielki, ani nie uważa, że jest wobec niej do czegoś zobowiązany - mimo to słucha Ayai. Dziewczyna nauczyła go wielu akrobacji powietrznych i doskonałego kamuflowania się, mimo że nie jest on najszybszym smokiem w grze jest mistrzem ataków z zaskoczenia i bardzo je lubi, czerpie też przyjemność z latania  z Aya'ą. Szybko się uczy, jest przyjazny (mimo nieufności) i bardzo karny.

CechyEdytuj

Asper jest smokiem z gatunku nocnej Furii, odróżnia się od innych przedstawicieli tego gatunku opierzonymi skrzydłami w dwóch kolorach - czarnym i białym. Łącznie ma cztery pary skrzydeł, jedne duże - główne inne, mniejsze tuż przy ogonie. Na kręgosłupie  ma dość duże lotki sterujące, a zakończenie ogona opierzone, szerokie. Cechuje go średnia głowa i duże opierzone uszy. Ma złote oczy. Wyjątkową cechą smoka są niebieskie plamki na łuskach, są to malutkie lodowe "gejzery", które chronią smoka przed ognistymi atakami.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię Asper znaczy zimny, ostry, trudny lub smutny'
  • Nie lubi ryb;
  • Świetnie sobie radzi w powietrzu;

Więcej z Fandomu

Losowa wiki