FANDOM

Ben Kokos to legendarny wojownik w turniejach Kumite. Jednakże, ze względu na obrażenia jakie otrzymywał podczas walk, stwierdził że wygodniej będzie mu walczyć w grze, gdzie nie dozna uszkodzeń fizycznych.

Informacje Edytuj

Kokos wielokrotnie brał udział w Kumite. Około 3 razy doszedł do finału, jednakże żadnego nie wygrał. Mimo to każdy go zna i szanuje jako bardzo silnego wojownika. W trakcie kilku walk z Defaraqiem dostał w głowę tak dużo razy, że operacyjnie przeniesiono jego mózg do koksa, który doczepili do szyi.

Mimo wszystko to nie Defaraq dotarł dalej, gdyż został zdyskwalifikowany za zakazane kopnięcie z kąta obrotowego, gdzie współczynnik k jest większy od 700.

Znienawidzoną osobą przez Bena Kokosa jest Ben 10, gdyż jak on twierdzi, to "dzieciak podniecający się zegarkiem, zamiast walczyć jak na mężczyznę przystało".

Umiejętności Edytuj

Kokos zna podstawowe umiejętności walki. Jest nieźle rozciągnięty, więc wykona wysoki kopniak, albo kopniak z pół obrotu, czy szpagat. Zna się dobrze na matematyce i fizyce, dzięki czemu potrafi wygrać dzięki obliczeniom.

W ostateczności używa zegarka analogicznego do zegarka Ben 10-a z tą różnicą, że umie go używać.