FANDOM

WY CESARSKIE GNIDY! SPŁONIECIE ŻYWCEM!

Jakiś gimbus

Cesarskie Gnidy to ugrupowanie kibiców sportu, którzy oni sami wymyślili, i raczą nazywać piłką wpier*olu. Lubią spuszczać łomot niewinnym ludziom. Występują w serii Land of Brave Warriors.

Hierarchia Edytuj

Cesarskie Gnidy mają swojego lidera, którym jest Seppiev Lorenz.
Face 1285228283 by shane1337

Typowy Cesarski

Na kolejnym miejscu w hierarchii Gnid jest dwójka wiceliderów, których imiona są ściśle tajne.

Dalej Cesarscy podzieleni są na tzw. "dawców łomotu" oraz "dresów".

Dawcy łomotu Edytuj

Dawców łomotu łącznie jest 69. Mają oni dostęp do ściśle tajnych danych, za wyjątkiem danych skrajnie ściśle tajnych. Prócz tego, dawcy łomotu dostają od firmy specjalne bejsbole wykonane z włókna węglowego, żeby móc dawać lepszy łomot. Dodatkowo mają oni do dostępu działo armatnie oraz codziennie dostają szklankę mleka na dobranoc.

Dresy Edytuj

Dresów może być ile się chce. Jest to najniższa ranga u Cesarskich Gnid. Każdy, kto chociaż 100 razy był na siłce oraz udowodni, że umie oraz lubi dawać łomot, może stać się Dresem u Cesarskich.

Piłka wpier*olu Edytuj

Z4568008X

Zdjęcie z meczu piłki wpier*olu.

Piłka wpier*olu to gra wymyślona przez samych Cesarskich. Gra się w nią piłką, ale mechaniczną, tarczową albo ręczną (taką do cięcia drewna) i rzuca się w przechodniów. Cały mecz w tej grze trwa 90 minut. Nie wolno zabijać osób ubranych na zielono oraz przeciwników; nie wolno dać się złapać przez policję. Wygrywa drużyna (każda ma po 12 osób, można brać jeńców) która zdobędzie najwięcej trupów.

Stosunek Cesarskich do Thanva Edytuj

Stosunek Gnid do Thanva raczej nie jest dobry. W skrócie: Thanv jest celem numer jeden w całej organizacji, i nagrodą za jego zabicie jest Epicki Złoty Ultra Wykokszony Hiper Mega Bejsbol. Ale, co się dziwić - Thanv wkońcu zabił łącznie 192 członków Cesarskich, z czego 29 byli to Dawcy Łomotu, a jeden był wiceliderem.

3462285698

Artefakt Cesarskich był kiedyś na sprzedaż!

Artefakt Cesarskich Edytuj

Artefaktem Gnid jest Epicki Złoty Ultra Wykokszony Hiper Mega Bejsbol (w skrócie EZUWHMB), którym daje się łomot z niewiarygodną potęgą. Szacuje się, iż mając tego bejsbola, można dawać wpier*ol dziewiętnaście razy mocniej, niż takim z włókna węglowego.

Stosunek policji do Gnid Edytuj

Policja nie przepada za Cesarskimi, ale jest bezsilna, gdyż Cesarscy mają na swoją własność EZUWHMB i mogą im skopać zady tak mocno, że aż strach się bać. Dlatego policja po prostu przymyka oko na ich działalność.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki