FANDOM

DSO5 1.gif
DSO5 2.gif

DSO5 3.gif

- Dobra, zobaczmy jak idzie Kerolotowi, dość długo się trzyma, w przeciwieństwie do reszty - spostrzegł Aschgan podchodząc do panelu - Chce walczyć z Yodą na 2 poziomie? Nie ma szans, Yoda ma zbyt wysokie statystyki, on go zmiażdży...

- Dimentos, słuchaj musimy się lepiej uzbroić przed walką z Yodą - zauważył Kerolot szturchając go - Spotkajmy się w chacie Stacha

- Nie ma sprawy - odpowiedział NPC, który zaczął podążać do chaty Stacha, a Kerolot wyszedł na obrzeża miasta i zabił od tyłu jednego klona. Następnie wziął sobie jego wyposarzenie.

- Te klony miały redukcję obrażeń równą 35? - Kerolot spojrzał na swoje statystyki - Aschgan mimo wszystko przesadził, ale przynajmniej mam nieskończoną ilość granatów zadających po 40 obrażeń, szkoda że mogę używać po jednym, ale i tak nieźle. Żeby poexpić i nie zginąć to najlepiej chyba będzie, gdy zacznę wybijać wszystkie klony pojedyczno.

Kerolot poszedł więc walczyć z pojedycznymi klonami. Natomiast w tym czasie około 500 graczy przebiło się przez armię około 50 klonów i 10 szturmowców. Mimo strat w okolicach 130 ludzi, Defaraq szczycił sie zwycięstwem w tej bitwie, którą dowodził, gdyż te klony chroniły tymczasowe koszary, w których składowana była broń. Kazał wszystkich pozabierać ekwipunek z pokonanych klonów, a reszcie wziąć z magazynu. Sam natomiast wziął z tamtąd Czerwony Lightsaber i Wzmocnioną Zbroję Klona.

- Widzicie? - spytał Defaraq zaczynając swój monolog - Robiąc to co ja wam każę, uda nam się przetrwać w tej grze, a teraz skoro jesteśmy już w większości uzbrojeni, uderzamy na Yodę i pokażemy temu n00bowi, że nie ładnie ukrywać przed resztą sekretu wyglądania jak Jedi.

Wszyscy zaczęli wrzeszczeć z radości, jakby właśnie wygrali w lotku 563572457364742673657734326581376523653468317568765738165173658731 miliardów Euro. Ludzie wiwatowali i skandowali imię Defaraq. Rzucali skórkami od bananów, niektórzy nawet na cześć swojego przywódcy ścierali sobie twarze jeżdżąc po betonie. Jeden tak pokochał Defaraq, że gdy ten tylko skończył mówić, ten rzucił się, a gdy był już blisko, połknął granat i wybuchnął.

Mimo wszystko dominujący gracz poprowadził resztę do Yody, jednak na ich drodze stanął potężny kamień, o który potknęło się 15 osób.

- Szefie, nie damy rady, kamień jest zbyt silny - żalił się jeden z graczy

- Omińcie go - zasugerował Defaraq

- To świetny pomysł, tak zrobimy, szefie, ale ty jesteś mądry *o* - zachwycił się jeden z przydupasków Defaraq, który ciągnął jego tron

Więcej z Fandomu

Losowa wiki