FANDOM

DMO logo.jpg

Okładka gry

Dragon Masters Online (ドラゴンマスターズオンライン Doragon masutāzu onrain) - gra wyrtualnego VRMMORPG wyprodukowana przez firmę Gijutsu na  Amusphere. Gra debiutuje w serii Bitwa o Świat.

ŚwiatEdytuj

Świat DMO jest zwany Draken. To piękny i tajemnczy świat, zamieszkany przez ludzi i smoki. Draken posiada wielką wyspę - Kyat, na której stoi wielki zamek. Wyspa jest strzeżona i zamieszkana przez Seirę oraz Knights of Golden Heaven.

SmokiEdytuj

Draken jest światem, w którym istnieją smoki różnego gatunku. Każdy smok jest wyjątkowy i posiada oryginalne umiejętności.

KlasaEdytuj

W grze istnieją różne klasy. Zależny od nich gracz posiada inne kombinacje umiejętności - sposób walki i broń. Posiadają umiejętność zmiany swojej zbroi i broni.

  • Rycerz - Rycerze to nieustraszeni i silni wojowniki. Są świetni w walce wręcz oraz obronie.
    • Broń: Miecz, Tarcza (możliwe dopasowanie broni)
    • Sposób walki: Walka wręcz
  • Assasyn - Assasynowie są szybcy i zwinni. Nadają się do walki na dystans i wręcz. Potrafią zaatakować z zaskoczenia.
    • Broń: Sztylet, Łuk, Katana
    • Sposób walki: Walka wręcz lub dystans
  • Poskramiacz - Poskramiacze posiadają wielką więż ze swoim smokiem, dzięki której potrafią połączyć się z mózgiem stwora i walczyć w ich postaci. Także potrafią wykonywać magię zależny od elementu smoka.
    • Broń: Smok, a także umiejętności smoczego elementu
    • Sposoób walki: Walka z dystansu lub wręcz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki