FANDOM

Drugi Księżyc (shin vael' lunaris) to naturalna satelita Ziemi (albo sztuczna, jak kto woli) przedstawiona w serii LoBW - nie dotyczy jednak gry, a realnego świata. Pojawia się w piątym odcinku.

Powstanie Edytuj

Maxresdefault222.jpg

Uderzenie, które spowodowało powstanie satelity Ziemi

Drugi Księżyc powstał podczas próby bomby antymaterialnej na terenie wschodniej Syberii w roku 2017. Wtedy 1/3 powierzchni Azji została zmieniona w nuklearne coś, odsłaniając płaszcz ziemski (dziura na 91 km w dół), zginęło ok. 700 milionów osób, a z odłamków uderzenia za pomocą energii uformował się Drugi Księżyc.

Satelita uczepił się Ziemi nie na orbicie, a na miejscu, w którym jej grawitacja równoważyła się z grawitacją Ziemi, przez co może latać wokół Ziemi ze stałą prędkością 19,1(6) m/s.

Informacje Edytuj

Wielkość i wygląd Edytuj

Black Moon (EoE).png

Drugi Księżyc rzucający cień na Ziemię

Drugi Księżyc ma powierzchnię 51,4 mln km^2. Jego zewnętrzna pokrywa składa się głównie z magmy, magnezu oraz miedzi, kilka procent stanowi naturalny uran, który z nieznanych powodów tam nie promieniuje radioaktywnie.

Grawitacja Edytuj

Przyciąganie Drugiego Księżyca wynosi 6,66 m/s w kierunku jądra satelity, co powoduje, że gdy Księżyc nadlatuje nad kogoś, ten, gdyby teoretycznie stał na wysokości 3000 metrów i wyskoczył by do góry z prędkością 25,(5) m/s mógłby zostać wciągnęty przez księżyc.

Atmosfera Edytuj

Atmosfera Drugiego Księżyca składa się w 13% z tlenu, 6% z azotu, 0,5% dwutlenku węgla, 0,1% innych gazów oraz 91,4% protaktyru.

Kontakt z Ziemią Edytuj

Z roku na rok, księżyc zbliża się do ziemi o kilka milimetrów, przez co za ok. 90 milionów lat zostanie wessany przez grawitację Ziemi, walnie w nią i zniszczy ludzkość. Kusząca wizja, nie ma co.

Reakcje z innymi satelitami Edytuj

Drugi Księżyc zakłóca przepływ fal z satelit do miejsc, które zakrywa. W innych momentach nie przeszkadza on w żaden sposób, nie koliduje też z Pierwszym Księżycem.

Teorie spiskowe Edytuj

Boski dar Edytuj

Wiele osób uważa, iż Drugi Księżyc jest znakiem od Boga, którego nie można ignorować. Ma on zwiastować nadejście Mesjasza i potępienie grzeszników. Niektórzy uważają ten księżyc za znak zamknięcia dla ludzi nieba.

Wyludnienie Edytuj

Niektórzy uważają, iż Drugi Księżyc jest jakimś tajnym, super-sekretnym sposobem na pozbycie się "zbędnej części" ludzkości - a to przez jakąś formę indoktrynacji, albo przez ich zagładę.

Anime-wersja Edytuj

Wiele fanów Anime podczepia sobie Drugi Księżyc jako potwierdzenie tego, że dzieje ich ulubionego anime to prawda.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki