FANDOM

LDragoDestroy
Eragon (継ぐ者, Eragon)- wirtualny strażnik Lisy. Dzięki niemu dziewczyna ma lepsze skille w grach.

Wygląd Edytuj

LDrago Bit-Beast

Eragon normalny

LightningLDrago

Eragon jako swój Alterego

Eragon to wielki chiński smok o czerwonych łuskach. Ma na głowie biały kryształ.Jego ciało zawsze jest w płomieniach których dotknąć może tylko Lisa.

Ma dwie formy. Pierwszą: Jego postać zamknięta jest w krysztale który nosi Flame Spirit a także Dark Spirit w pasku na szyji. Drugą: Kiedy Lisa używa skillu "Speed of Eragon", pojawia się jako płomień i otacza ciało Lisy. Wtedy atakują z niewiarygodną prędkością.

Nie tylko Efreet posiada altergo, Eragon również. Kiedy Eragon jest swoim alterego zmienia się jego wygląd.Jego czerwone ciało zmienia się na fioletowe a ogień zastąpiony jest ciemnością. Alterego Eragona jest połączone z czaso-przestrzenią, tak jak Dark Spirit.

Zdolności Edytuj

Zdolności Eragona zwiększają obronę,atak i szybkość.

Mimo, że Lisa chce atakować bez strategii Eragon, zawsze ja przed tym powstrzymuje. Smoki mają specjalną zdolność wykrywania swojego przeciwnika.Za pomocą skillu  "Power of Fire/Darkness" Eragon może zwiększyć obronę,atak i szybkość dziewczyny do maximum.

Większość bestii w grach to przeciwnicy lub bossy, żadko się zdarza, że bestia zostaje strażnikiem gracza.Lisa spotkała Eragona w SAO. Po walce, został jej strażnikiem. Od tamtego dnia jej żywiołem jest ogień.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki