FANDOM

Łowca słowo kojarzące się z kimś co na coś poluje. Mimo to co się stanie gdy połączy się łowców, magie i gry?

Willa Kanga Edytuj

Kanclerz: <dzwoni przez fona> Witam pana panie Kang

Kang: Witam

Kanclerz: Na co było panu potrzebne tyle pieniędzy do jasnej *PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP* ty matole jeden *PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP*

Kang: Zdzichu <nagle w słuchawce usłyszał że ktoś zastrzelił kanclerza>, dobra robota zdzichu <nagle Zdichu pojawił się przed Kangiem>.

Zdzichu: To zrobiłem za darmo

Kang: cieszę się, roześlij zaproszenia.

I tak oto posłańcy Kanga rozesłali specjalne zaproszenie o następującej treści:

Oznajmiam że żyje i nie zamierzam umierać. Jestem ziemianinem i ogólnie żyje. Przyjmuje zaproszenie do gry.

Zaproszenia zostały wysłane w sumie do 2000000 ludzi o niesamowitych umiejętnościach z całego świata. Pozostałe 8000000 zostały rozesłane do znajomych, pracowników Kanga.

Różne miejsca na świecie Edytuj

Najważniejsze osoby jakim wręczono zaproszenia do gry są to Aniołecek, Nati, Mei, Dancer. Do Rexa wysałano specjalnie zakodowane zaproszenie. Ja zgodznie z umową zawartą z Zdzichem po przegraniu z nim zogidziłem się dobrowalnie przyjąć zaproszenie.

Willa Kanga Edytuj

Kang: nie będę was zanudzał tępą gadką tylko przejdę do rzeczy. Zgodzicie się zostąc zamknieci w tych oto kapsułach które wprowadzą was w gre Hunter Life Online. Kapsuły te to tak zwane Neo Model Gear. W grze brakuje przycisku wyloguj. Kto zginie w grze ginie automatycznie tutaj (tak właściwe to ginie tutaj oznacza że zostaje wylogowany z gry i wyrzucony z willi Kanga). Są dwa główne cele: zostać najpotężniejszym łowcą oraz zdobyć Najcudowniejszy Skarb by ukończyć tę grę. Ci którzy wygrają dostaną 10 miliardów nagrody. Wszyscy się chwilę zastanowili mimo to te 10% któe nie robi tego dla bogactwa bez chwili namysłu podłączyli sie do gry.

Login Edytuj

Mr. System: Witamy w Hunter Life Online

Więcej z Fandomu

Losowa wiki