FANDOM

MZOOkładka.png

Gra

Mafia Zone Online
(Strefa Mafi Online) to gra wydana przez firmę Vongola na konsole ZXMind.

Powód stworzenia gry Edytuj

Bankrutująca firma Vongola postanowiła wydać ostatnią grę od której zależy wszystko. Czy się utrzymają na rynku czy nie? Dla to też zainspirowani mangą o Mafii postanawiaja stworzyć grę opowiadajacą o walkach za pomoca pierścieni i pudełek.

Zawartosć pudełka Edytuj

  • Płyta: Jedna z dwóch zawartości pudełka. Jest na niej zapisane miejsca, bitwy i główne przyjemnosci gry.
  • Pierścień: Pierścień druga zwartośc pudełka. To na nim są zapisywane wszystkie dane gracza. Z ppierścieniem moze sie zalogować do gry nawet z innej płyty niż własna. Jest to ulepszona wersja NervGeara.

Gra Edytuj

Rodziny Edytuj

Każdy gracz ma prawo do założenia swojej własnej rodizny mafijnej, zaś by dołaczyć do jakiejś rodziny nalezy mieć zaproszenie od szefa.

Pierścienie Edytuj

Pierścienie do jedna z 2 najwazniejszych rzeczy w grze to one generują płomienie i pozwalają otworzyć pudełka. W zależnosci od poziomu gracza tym silniejszy staje sie pierścień. Pierścienie są wykuwane przez Talbota.

Płomienie Edytuj

  • 'Niebo (Harmonia)': To płomień którego mogą używać tylko szefowie rodzin. Jest o barwie pomarańczowej. Jako jedyny płomień potrafi otwierac każdy rodzaj pudełka ale wykożystujać tylko 60% mocy. Zaś 100% moze wyciągnąć z Pudełek Nieba. Motto płomienia: "Deszcz, Burza, Chmura, Słońce, Mgła i Błyskawica. Niebo wpływa na każde z nich. Ono rozumie i akceptuje je wszystkie."
  • Burza (Rozpad): Płomień dostepny dla wszystkich (poza użytkownikami Płomienia Nieba). Jest o barwie czerwonej. Płomień o mocy najbardziej destrukcyjnej i stosowany przez użytkowników broni palnej. Motto płomienia: "W centrum ataku, wściekły sztorm, który nigdy nie odpoczywa."
  • Deszcz (Uspokajanie): Płomień dostepny dla wszystkich (poza użytkownikami Płomienia Nieba). Jest o barwie niebieskiej. Płomień używany najczęściej przez szermierzy. Motto płomienia: "Błogosławiony prysznic, który rozstrzyga konflikt i zmywa wszystko z dala."
  • Słońce (Ulecznie): Płomień dostepny dla wszystkich (poza użytkownikami Płomienia Nieba). Jest o barwie żółtej. Płomień najczęściej używany przez zwolenników walki wręcz. Jako jeydny płomień potrafi leczyć. Motto płomienia: "Zniszczenie, nieszczęście rozwiewa, żeby chronić rodzinę stawia na ból własne ciało, a potem Słońce, które świeci jasno, w danym miejscu. "
  • Błyskawica (Utwardzanie): Płomień dostepny dla wszystkich (poza użytkownikami Płomienia Nieba). Jest o barwie zielonej. Płomień pasujacy do ludzi zakręconych. Potrafi bez problemu utwardzić piasek dajac mu dużą wytryzmałosć. Motto płomienia: "Trochę szkody dla siebie, a dla bezpieczeństwa reszty rodziny, służy jako piorunochron. "
  • Chmura (Reprodukcja): Płomień dostepny dla wszystkich (poza użytkownikami Płomienia Nieba). Jest o barwie fioletowej. Majacy możliwości zwiękrzania i pomniejsznia czegoś oraz nadnia temu wiecej możliwości. Motto płomienia: "Na uboczu, dryfująca Chmura, która chroni Rodzinę z niezależnego punktu widzenia, i której nic nigdy nie może związać. "
  • Mgła (Iluzja): Płomień dostepny dla wszystkich (poza użytkownikami Płomienia Nieba). Jest o barwie indygo. Używany przez iluzjonistów. Pozwala on użeczywistnić ilzuje czyli np. w iluzji stworzyć miecz a płomień sprawia ze zadje on realne uderzenia. Motto płomienia: "Tworzy coś z niczego i nic z czegoś, co noszą wroga, iluzje sprawiają, że rodzinna prawda ma niematerialne formy i wizje oszustwa. "

W dodatku płomienie łącza się na łagodne i dzikie. Łagodne to płomienie z pierscienie a dzikie to płomienie z pudełek. W formie Cambio mozan je łaczyć tym samym dajac nowe możliwosci i kolor (np. Turbo Płomień Dragneela).

Pudełka Edytuj

Urządenia któee po otwarciu dają zwierzęta. Dane Pudełko można otworzyć tylko danym płomieniem. Np. pudełko burzy można otworzyć płomienień burzy, ale moze je także otworzyć płomień nieba.

Cambio Forma Edytuj

Zwierze z pudełka zamienia sie w broń i łączy sie z właścicielem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki