FANDOM

W ryj?

—Do leszcza

Osobowość Edytuj

Matthew jest osobą o wielu twarzach. Raz jest niezwykle odpowiedzialny, prawdomówny, sprawiedliwy, dobroduszny, a z drugiej strony potrafi być ironiczny oraz wkurzający. Lubi towarzystwo osób w swoim wieku z którymi często żartuje.  Jest energiczny i często wyraża swoje emocje pięścią.

Historia Edytuj

Wkrótce

Zainteresowania Edytuj

Fotografia Edytuj

Matthew1.jpg
Matthew zaczął interesować się fotografią w wieku dwunastu lat. Ma własną stronę internetową, gdzie zamieszcza swoje obrazy. Początkowo fotografował dziką naturę, potem przeniósł się na fotografowanie ludzi, zabytków i krajobrazów. Obecnie lubi również nagrywać filmy na swój niezawodny aparat fotograficzny i wstawia na Youtube'a. Obecnie jest fotografem w swojej szkolnej gazetce. Wstawia tam obrazy obrazy drużyn sportowych swojej szkoły czy też zwycięzców jakichś konkursów.

Piłka nożna Edytuj

MatthewFootball.jpeg
Piłka nożna to drugie zainteresowanie Matthew. Gra z numerem 10 na pozycji rozgrywającego. W piłkę zaczął kopać od piątego roku życia. Razem z Lukem grali we własnej drużynie piłkarskiej. Po przeprowadzce Matthew do Niemiec, kuzyni bardzo chcieli znów ze sobą  grać.

Gry wideo Edytuj

Matthew większą ilość wolnego czasu spędza przy graniu w różne gry wideo. Tych oto gier ma dwie szafki, trzy konsole, laptopa i komputer. Jest naprawdę maniakiem i czasem trudno odpędzić go od tych gier, jednak lubi wychodzić na podwórko i zagrać w piłkę, przejść się z kolegami do parku czy pojeździć na BMX-ie.

Statystyki Edytuj

Poziom: Zazwyczaj dobija do 100

  • HP: 100%
    • Atak: 840/1000
  • Obrona: 700/1000

Reszta wkrótce

Skille Edytuj

Heavy Sword

Wkrótce

Quickly scout

Wkrótce

Cytat Edytuj

Chcesz w rryj?
Zabili go i uciekł! :D
To jest super!
Idziemy do baru na kebaba?
Luke, dzisiaj nie śpimy. Musimy przejść grę!

—Matthew o zakupie nowej gry

Czemu tobie się chce tego co mnie i wtedy kiedy mnie?

—Do Luke'a

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki