FANDOM

Myślisz, że jestem głupia? Ludzie masowo giną za swoją bezmyślność, pustą nadzieję, ryzykują, bo wierzą, że po drugiej stronie czeka ich normalne życie. Ja też wierzę. Ale jeden wybór przesądził o ich życiu, o naszych losach. Oni wybrali drogę na skróty. Ja nie.

—Vanithi do Espady, seria Jestem

Mayumi Tanaka
Miyoko
Imię i Nazwisko {{{Imię i nazwisko}}}
Nick Venaya
Vanithi
Akatsuki
Pseudonim «Czarny Strzelec» (SAO)
«Błysk» (AlO)
«Bogini» (GGO)
Istotne Statystyki
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Wiek 15 lat
Status Żyje
Kolor Włosów Czarny
Kolor Oczu Fioletowe
Profesjonalne Statystyki
Poziom Zależny od gry
Broń Dzierżona Zależna od gry
Profesja Uczeń
Partnerzy Otsune Okamura
Matsuo Kodama
Peter Evans (dawniej)
Drużyny Półksiężyc, Gwiazda Wieczorna (dawniej)
Personalne Statystyki
Rodzeństwo Asuka Tanaki
Kuzynostwo Mateusz Sharp
Debiut
Debiut Jestem
Mayumi Tanaka, (田中真弓, często spolszczane na Maja Tanaka) - jest jedną ze słynniejszych graczy VRMMORPG. Jej nicki początkowo brzmiały Vanithi lub Venaya, po incydencie w pewnej z gier zmieniła go na Akatsuki.

WyglądEdytuj

WyglądMayumi
Yumi jest wysoką, szczupłą nastolatką o bladej cerze. Ma czarne włosy, krótsze pasemka opadają jej na czoło. Początkowo są długie do bioder, po czasie ścina je do ramion. Jej oczy są koloru fioletowego. Zwykle nosi mundurek szkolny składający się z białej koszuli, czarnego, czasem zwiniętego krawatu i na to ciemnozieloną marynarkę ze złotymi wykończeniami. Ma również zieloną spódniczkę, czarne zakolanówki  oraz brązowe buty.

OsobowośćEdytuj

Mayumi cechuje się bardzo indywidualnym i twórczym typie osobowości. Charakteryzuje ją artystyczne, wręcz romantyczne, podejście do życia wypełnione silnymi emocjami i poczuciem odmienności od reszty świata. Jest zatem dość wylewna, ale za to bardzo szczera, w okazywaniu swoich uczuć. Jednocześnie zachowuje ironiczny dystans do siebie i świata, potrafi być zarówno poważna, jak i zabawna, wrażliwa oraz emocjonalnie silna. Tanaka jest nieprzeciętnie kreatywna.

Potrafi godzinami wspominać wydarzenie lub osobę, która wywarła na niej intensywne wrażenie i w
Miyoko2

Wściekła Mayumi

nieskończoność przeżywać jej niepowtarzalność i wyjątkowość. Maja ma ogromną świadomość zarówno olbrzymich możliwości, jak i ograniczeń ludzkiej natury, co na przemian wyraża raz - wielkim entuzjazmem, innym razem - głębokim przygnębieniem.

Dzięki swojej ogromnej wrażliwości oraz intuicji jest niesamowicie wyczulona na ludzkie sprawy. Doskonale rozumie, co myślą i czują inni. Zawsze potrafi wysłuchać, okazując wsparcie i współczucie. W kontaktach z ludźmi Tanaka jest autentyczna i bezpośrednia. Nie ukrywa własnych słabości, wad lub wątpliwości. Ma ogromne, często ironiczne, poczucie humoru. Mayumi jest bardzo wrażliwa na krytykę, zranienie czy brak zrozumienia. Czuje się wtedy zaatakowana, potrafi zamknąć się w sobie dla ochrony własnych uczuć.

Nie znosi rutyny i nieciekawej teraźniejszości, chce nieustannie doznawać pełni życia. Czasami, gdy czuje się nieakceptowana lub nierozumiana, ma tendencję do ekscentrycznych zachowań, kąśliwego sarkazmu i potrzeby głębokiego słownego zranienia innych. Kiedy kwestionuje się ich uczucia, potrafi także nagle i bez słowa „porzucić” osoby, miejsca i sytuacje. Uciekając - chroni swoje wrażliwe uczucia.

RelacjeEdytuj

Otsune Okamura Edytuj

Amalia SawaEdytuj

Peter EvansEdytuj

Historia Edytuj

DzieciństwoEdytuj

Sword Art Online Edytuj

MajaSAO2

Maja w SAO

Alfheim Online Edytuj

Maja w ALO wybrała rasę Salamander, nick pozostał ten sam - Vanithi. Postanowiła tym razem nie grać sama. Po szybkim zdobyciu nowych umiejętności dołączyła do jednej z najlepszych gildii wśród Salamandrów, "Półksiężyc". Nie poznawała tam wielu znajomych. Po jakimś czasie Maja błądząc po bazie drużyny niechcący podsłuchała rozmowę o napad na gildię Sylph'ów. Tanaki jednak była z tą rasą w zgodzie, więc nie spodobał się jej ten plan, tymbardziej, że miała być przynętą i nikt z nią tego nie ustaliłą. Vanithi wtargnęła do pokoju nie kryjąc swojej obecności i sprzeciwiła się planom przełożonym. Po długiej kłótni, Tanaka złożyła wypowiedzenie i udała się ostrzec Sylph'ów. Wszczęto za nią pogoń, więc Mayumi zaczęła uciekać. Po paru godzinnym pościgu przeciwiny odpuścili. O poranku zorganizowano na nią drugi atak i doszło do walki. Tanaka jednak przygotowała się na taką sytuację i bez problemu pokonała oaru członków Półksiążyca.. Dziewczyna ruszyła w stronę stolicy Sylphów. Gdy dotarła, nie odrazu jej zaufali, ale wszystkie gildie zostały poinformowane.

Mayumi kontynuowała poszukiwanie gildii i dołączyła do gildii sprzymierzonej z Sylphami - Gwiazda Wieczorna. Dziewczyna opowiedziała o zdarzeniu w tamtej drużynie i razem z nowo poznanymi graczami zaplanowała atak na Półksiężyc. Zaatakowali w południe, jednak okazało się że drużyna znacznie się pomniejszyła, więc wynik był przesądzony. Tanaki sama uporała się z kapitanem i gildia wróciła zwycięsko.

MajaALO8

Maja spotyka się z Peterem

Po trzech tygodniach Tanaka jednak odeszła z drużyny i postanowiła walczyć z partnerem/partnerką lub w małej grupce przyjaciół. Następnego dnia spotkała Kirito. Chłopak poznał ją od razu i zaprowadził do Asuny, którą wcześniej poznała, i Yuuki, z którą walczyła przeciwko bossowi. Dziewczyna zaprzyjaźniła się nie tylko z nimi, ale i z Leafą. Zostali drużyną. Parę dni później spotkała swojego "ucznia" - Piotra Evansa. Dziewczyna spędzała z nim dużo czasu i zaczęła go traktować jak brata, w szczególności po bugu gry, który zmienił chłopaka w tą samą rasę.

Gun Gale Online Edytuj

Mayumi bardzo zależało na GGO i czekała na nią od pierwszej plotki, ze względu na broń palną. Dziewczyna zalogowała się jako jedna z pierwszych graczy i wybrała nick Venaya.

Bardzo szybko rozwinęła takie umiejętności jak szybkość, zwinność, wytrzymałość i celność. Była jednym z najszybszych graczy, celowała bezbłędnie do każdego celu i jej HP bardzo wolno spadało, co oznaczało że była niezwykle wytrzymała. Założyła nawet własną drużynę - do której
Mei i Pit

Meia i Pit

niespodziewanie dołączył jej dawny "uczeń" - Peter Evans. Spotkanie wcale nie zdziwiło Tanaki - od SAO często trzymali się razem. Odrodziła się również drużyna "Półksiężyc", któa od czasu pokonania tej gildii w ALO, pragnęła zemsty na Mai. Na samotnym spacerze została zaatakowana, jednak jej przyjaciel Pit, dotarł w ostatniej chwili, by pomóc Tanace. Obydwoje przez następne godziny uporali się z trudem z "Półksiężycem" i oficjalnie zakończyli konflikt pomiędzy gildiami.

HobbyEdytuj

CytatyEdytuj

Ja w Ciebie wierzę... A dopóki ktoś w Ciebie wierzy, będziesz naprawdę silny
Szczęście to też umiejętność

Ciekawostki Edytuj

  • Lubi czarny kolor;
  • zdobyła brązową i srebrną odznakę jeździecką;
  • nienawidzi jeść ryb;
  • rzadko mówię do niej Mayumi - zwykle Maja lub Yumi.

Zobacz też Edytuj