FANDOM

Clxxxx

Miecz lenny

Miecz traktatu wasalnego (zwany też mieczem lennym) to miecz Thanva Ikariego, używany przez niego w realnym świecie.

Informacje Edytuj

Miecz ma 153 cm długości, waży łącznie 14,4 kg. Wykonany jest z hartowanej stali nierdzewnej, rączka zrobiona jest z drewna sosnowego, obita skórą niedźwiedzia.

Miecz wykuty został u kowala w Koniocity, rodzinnym mieście Thanva, jednakże nie był on obity skórą. Tym zajął się sam Thanv, po tym, jak zabił niedźwiedzia.

Kiedy, co i jak Edytuj

Broń została wykuta na zlecenie Thanva, gdy ten miał cztery lata. Od piątego roku życia chłopak używał broni do treningów i walki. Pierwsze zabójstwo bronią wykonał mając siedem lat, kiedy to przeciął nim ślimaka na pół. Pierwszego człowieka Thanv zabił tą bronią w obronie własnej, gdy miał 10 lat.

Skórą miecz został obity dokładnie osiem lat po jego stworzeniu.

Wykorzystanie Edytuj

Prócz normalnych zastosowań jak walka czy treningi, Thanv używa swojego miecza często jako noża, gdy nie ma czym pokroić chleba. Mayahuel używa też swojego claymore'u żeby się podrapać, jak go swędzą plecy oraz żeby się pobawić, jak mu się nudzi. Thanv potrafi używać dwuręcznego miecza jako sztylet, gdy trzeba kogoś zadźgać.

W serii LoBW miecz został ukazany w piątym odcinku.

Problemy z bronią Edytuj

Thanv miał dużo problemów prawnych z posiadaniem miecza traktatu wasalnego - bo wkońcu pomyślcie sami, jak policja mogła reagować na pięciolatka z oburęcznym mieczem większym od niego? Na szczęście Thanv rozwiązał sprawę polubownie - po prostu pogroził policjantom, że ich zdekapituje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki