FANDOM

Musztarda, Keczup, Majonez Offline to seria opowiadająca o grupce przyjaciół, którzy kupują nową grę pod nazwą Przyprawy Online. Z początku oczekują normalnej, przyjemnej rozgrywki, nie wiedzą jednak, jakie piekło ich tam czeka.

Seria jest sequelem Land of Brave Warriors.

O grze Edytuj

Bronie Edytuj

W grze dostępne jest multum różnych rodzajów broni, od broni prymitywnej, jak kije i kamienie, przez broń białą i łuki, aż do broni palnej, maszynowej czy świetlnej. Na start gry można jednak wybrać dwie Bronie Legendarne, które będą używane do końca gry.

Fabuła Edytuj

Celem gry jest przejście siedmiu Aktów, podzielonych na poziomy. Jeżeli osiągnie się poziom, który powinien oznaczać koniec Aktu, a nie zakończy się go, rozwój postaci zostanie zablokowany. Każdy Akt ma swoją oddzielną mikro-fabułę, i swój warunek ukończenia. Po zakończeniu wszystkich siedmiu Aktów, wygrywa się grę.

Poziomy Edytuj

Na start otrzymuje się pierwszy poziom, maksymalnym zaś jest poziom 100, możliwy jedynie po wygraniu gry i zakończeniu Aktu 7. Każdy Poziom umożliwia rozdanie jednego punktu w wybrany perk.

System perków Edytuj

Każda postać może otrzymać na start trzy dowolne perki, posiadające konkretne wady, jak i zalety, wyznaczające dalszy rozwój postaci. Co poziom zaś, można dobrać kolejny jeden perk, który posiada tylko i wyłącznie zaletę, aczkolwiek bardzo małą.

Rozwój postaci Edytuj

Dzięki zastosowanej w grze technologii, postać rozwija się tak samo jak w realnym świecie - używanie broni białej zwiększa siłę, kondycję i umiejętności władania bronią, et cetera.

Bohaterowie Edytuj

Dobrzy: Edytuj

  • Thaini Avian
    • Nick: Ayanami
    • Bronie: miecz dwuręczny, sztylet
  • Adrian Shane
    • Nick: ThunderTomato
    • Bronie: dwa miecze jednoręczne
  • Adrian Dragneel
    • Nick: Zephyr
    • Bronie: długi miecz dwuręczny
  • Yukari Hoshiya
    • Nick: Yuyuko
    • Bronie: Jak na Yukari przystało, szereg broni palnej :3

Źli: Edytuj

Zostanie dodane wraz z upływem czasu.

Poboczni: Edytuj

Zostanie dodane wraz z upływem czasu.

Odcinki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki