FANDOM

Mystic Mages Online seria użytkownika AdiegoFire.

FabułaEdytuj

Dragon Tale to niezależna gildia w grze Mystic Mages Online. Gildia ta jest najpotężniejszą niezależną gildią przez co jest przypisywana do Trójkąta Bermudzkiego (wraz z najpotężniejszą legalną gildią Sternriterr i najpotężniejszą mroczną gildią Demon Law). Ironicznie Dragon Tale będąc jedną z trzech najpotężniejszych gildii w grze, posiada zaledwie siedmiu członków. Dragon Tale jednak zostaje rozwiązane, a siódemka niezwykle potężnych magów rozsypuje się po całym kontynencie. Pomimo tego gildia ta nadal jest uznawana za najpotężniejszą. Przez destrukcyjne i impulsywne działania głównych bohaterów, cała siódemka ex-członków Dragon Tale posiadaja swoje listy gończe przez co jest poszukiwana na całym kontynencie. Pewnego dnia w mieście portowym zjawia się pewien nastoletni gracz z salamandrą na ramieniu. Ogląda on turniej o tytuł najsilniejszej gildii w mieście. Po zwycięstwie gildii Skull Millone, chłopak wyzywa ich do walki. Pewni siebie gracze przyjmują wyzwanie jednak błyskawicznie zostają pokonani przez Ognistego Zabójcę Smoków, który jak się okazuje jest liderem gildii Dragon Tale, po czym obwieszcza iż postanawia reaktywować swoją gildię. Chłopak wyrusza w długą podróż w celu odnalezienia swoich kompanów.

BohaterowieEdytuj

Dragon TaleEdytuj

Nick Magia Zwierzak Status
ZephyrMagia Ognistego Zabójcy Smoków, Smocza SiłaSalamandraAktywny
RyugaWielki Drzewny Łuk, Magia ZieleniPumaAktywny
M4T1Magia Ziemi, Magia RozpaduLewAktywny
KaibaMagia Światła, Magia Błyskaiwcy, Magia Zabójcy Smoków BłyskawicySłońAktywny
HouraiMagia Wody, Lodowe TworzenieTygrysAktywna
AschganMagia Ciemności, Odbicie, AmaterastuKrukAktywny
AkatsukiMagia Niebiańskiego Zabójcy SmokówWilkAktywna

OdcinkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki