FANDOM

  • Okładka gry
  • Planeta Atmos
  • Elyon, dolna częst Atmos
  • Asmodyan, górna częsć Atmos
  • Drako, pole bitwe Atmosa
  • Luneth, strażnik Elyon
  • Shades, strażnik Asmodyan
Mythea Online - gra VRMMO wprodukowana przez firmę LOTOS na specjalnego AmuSphere. Gra występuje w serii Światło VS Ciemność.

ŚwiatEdytuj

Gracze poruszają się na planecie Atmos. Planeta jest rozdzielona na dwa światy Elyon (Światło) i Asmodyan (Ciemność). Strona światło oraz strona ciemności walczą ze sobą o władce nad całą planetą. Istnieją także dwa strażnki - Luneth (Elyon) i Shades (Asmodyan)

OpisEdytuj

Na początku gracz nie posiada żadnej klasy - bronie początkowe to łuk, miecz lub sztylet. Pózniej gdzie gracz awansuje do 10 levelu, zostaje przyprowadzony do stolicy Elyon (Sacrum) lub Asmodyan (Pandora). Wtedy graczy osiągnie swoje własne początkowe anielskie skrzydła (białe w Elyon; czarne w Asmodyan), w pózniejszmy czasie jest taka możliwość otrzymania nowych skryzdeł n.p. jako nagrodę w misjach lub po pokonaniu bossa. Także gracz może nareszczie wybrać z róznych klas oraz otrzyma także swoje początkowe umiejętnośći klasy. Kiedy graczy osiągnie level 50 (masksymalny level w grze to 70) ortrzyma klucz do portalu, które umożliwia mu dotarczie do Drako, pole bitwe Atmosa.

KlasyEdytuj

  • Wojownik/Wojowniczka - są dobrze w walce wręcz oraz w obrony. Posiadają dużo ilośći HP.
    • Broń: Miecze, Tópory, Tarcze, Młoty, Włócznie, Kosy
  • Inżynier/Inżynierka - dobrze w walce na dystans. Posiadają doskonają celność.
    • Broń: Bronie Palne, Karabiny, Armata
  • Łowca/Łowczynia - są dobrze w walce wręcz oraz na dystans. Posiadają także doskonają celność oraz dużo ilośći zwinnośći i szybkośći.
    • Broń: Szytlet, Łuk, Pazury, Szable
  • Mag/Magini - są dobrze w walce na dystan. Potrafią przyłować duchy żywiołów oraz używać magie. Posiadają doskonają obrone magiczną, atak magiczny oraz dużo ilośći MP.
    • Broń: Magia Żywiołów (Ogień, Woda, Ziemia, Wiatr), Laski
  • Kapłan/Kapłanka - są wpaniali w drużynie. Posiadają dużo ilości magi uzrdowienia i wkrzeszenia oraz MP.
    • Broń: Magia, Laski
  • Assasyn/Assasynka - są mistrzamy w ukrywaniu się oraz posiadają doskonałe w szybkośći i zwinnośći. Atakują z zaskoczenia i walczą aż do konca. Są dobrze na dystans ale także w walce wręcz.
    • Broń: Katany, Kije,

Więcej z Fandomu

Losowa wiki