FANDOM

Prawie cię straciłem, nie chcę żebyś przeze mnie cierpiała...

—Riley do Lisy, BOS

Riley Fullbuster (ライリ・フルバスター Rairī Furubasutā) - to jeden z najlepszych i najsłynnejszych graczy VRMMORPG. W grach przybiera nick "Shadow".

OsobowośćEdytuj

Za swoją zimną i spokojną maską skrywa mężczyżne o ciepłym i opiekuńczym charakterze. Uśmiecha się często w obecnośći przyjaciół. Nie jest zbyt rozmowny, lecz chętnie słucha innych. Zdystansowany do otoczenia, czyli po prostu "sztywniak".

PrzeszłośćEdytuj

Riley urodził się 17 sierpiena 2003 roku w północnej Kanadzie. Wychował się wraz młodszym bratem, u rodziców. Gdy miał kilkanaście lat ojciec oraz młodszy brat Riley'ego zginęli w wypadku samochodowym. Natomiast matka oraz chłopak przeprowadzili się do Japonii.

RelacjeEdytuj

LisaEdytuj

YuukiEdytuj

ChronologiaEdytuj

Sword Art OnlineEdytuj

RileySAO

Avatar w SAO

Jako czernastoletni został zaproszony do beta testów sword art online. Podczas nich poznał wielu przyjaciół. Jedną z nych była czarnowłosa dziewczyna o nicku "Hikaru". Udało mu się dostrzeć aż do 5 piętra. Po ukończeniu fazy bety, oryginalnej wersji SAO pojawiła się na rynku. Jego konto zostało przenesione do ofialnej wersji. Gdy dowiedzał się o uwięzeniu w grze, dołączył do drużyny Rycerzy Księżyca. CDN...

Gun Gale OnlineEdytuj

RileyGGO

Avatar w GGO

Dragon Masters OnlineEdytuj

StatystykaEdytuj

CiekawostkiEdytuj