FANDOM

Rzepa Online - gra VRMMORPG wyprodukowana dla JanJansen sp.z.o.o.
RO

Logo RO

Głównym celem graczy jest zostanie hodowcą rzepy, zadanie to nie jest łatwe, ponieważ trzeba odnaleźć legendarne artefakty rodziny Jansenów, co najmniej 30 poziom, magiczne nasiona rzepy i tajemnicze, fajne coś.

Z powodu, że Jan Jasnen to osoba godna zaufania i pro gnom, to żaden szaleniec, emo czy inny frajer, chcący za pomocą gry zdobyć kontrolę nad światem, albo pragnący wszystkich pozabijać z nudów nie dostał się do konsoli admina.

Założenia Edytuj

Będą to przygody całkowicie przygotowane jak sesja RPG, walka z ewentualnymi potworkami będzie całkowicie przypadkowa i zależna od rzutów kośćmi. Dla urozmaicenia, tak samo będzie z atrybutami i w ogóleee mam nadzieję, że będzie fajnie :)

Rasy Edytuj

na razie bez opisu, ale będzieeee xD

  • Człowiek
  • Elf
  • Półelf
  • Krasnolud
  • Półork
  • Niziołek
  • Gnom

Klasy Edytuj

Wojownik Edytuj

Wojownicy to krzepcy przedstawiciele swoich ras. Można ich spotkać wszędzie, gdyż stanowią trzon każdego społeczeństwa. Walczą za pomocą najróżniejszej broni oraz chronią się zbrojami poczynając od pancernych, kończąc na magicznych skórzniach. Lata treningu pozwala im w pełni posługiwać się każdym rodzajem broni. Zazwyczaj wojownicy są bardzo dobrze zbudowani, dzięki czemu mogą przetrwać z o wiele cięższymi obrażeniami, niż reszta, które powaliłby ich razu (poza barbarzyńcą).

Tropiciel Edytuj

W lasach i na wzgórzach żyją dzikie i krwiożercze stworzenia, jak choćby sowoniedźwiedzie czy okrutne złudne bestie. Tropiciel - utalentowany łowca oraz myśliwy - jest sprytniejszy i potężniejszy od tych potworów. Zna las jak własną kieszeń (jest on wszak również i jego domem), a ponadto wie niemal wszystko o zwierzętach. Członek tej klasy posługuje się różnymi rodzajami broni i dość dobrze radzi sobie w walce. Posiada też umiejętności pozwalające mu przetrwać w dziczy, odnaleźć tropioną zwierzynę i unikać wykrycia. Zna zwyczaje wielu stworzeń, dzięki czemu bez trudu odnajduje je i zabija. Co więcej, doświadczonego tropiciela łączy tak silna więź z naturą, że potrafi korzystać z jej potęgi i rzucać czary objawień, tak jak to robi druid.

Druid Edytuj

Druidzi są strażnikami natury, którą otaczają miłością. Zazwyczaj mieszkają w lasach i są gotowi za nie umrzeć. Dzięki czasowi, jaki spędzili, nauczyli się rozmawiać w drzewami i zwierzętami, które ostrzegają ich przed zagrożeniem i szybko przenoszą wiadomości pomiędzy druidami. W lasach są niewidzialni i niesłyszalni, jeśli sami tego nie chcą. Większość z nich potrafi przywoływać do siebie zwierzęta, lub nawet się w nie przemieniać. Najczęściej w tej roli można spotkać elfów i ludzi.

Czarodziej Edytuj

Właściwie wszystkie inteligentne rasy studiują magię wtajemniczeń dla przeróżnych celów - od dominacji, przez tworzenie po ochronę. Adepci wyrzekają się najlepszych lat swego życia poświęcają młodość na długoletnie studia i ślęczenie nad książkami. Przyciąga i motywuje ich nagroda - możliwość kształtowania materii. Ich usługi są pożądane przez przedstawicieli każdej warstwy społecznej i dlatego można ich spotkać w każdym mieście, a nawet w większych wsiach. Potężniejsi posiadają takowe na własność. Nie cechuje ich tężyzna fizyczna, ale ich magia potrafi być bardzo groźna. Młodzi magowie często zarabiają robiąc proste sztuczki magiczne, aby zadowolić publiczność np. sprawiając, że jakiś przedmiot jest niewidzialny.

Paladyn Edytuj

To święty rycerz, któremu nie straszne jest żadne zło tego świata. Często z dala od rodziny, na polecenia zakonu wykonuje przeróżne misje, które są związane ze złem. Pomagają także gdzie mogą, często za darmo, albo za symboliczną opłatę. Każdy takowy rycerz jest w stanie wyczuć, czy, gdzie i kto jest zły. Ich lśniące zbroje noszą na sobie święte symbole ich bóstw jako przestrogę dla wszystkich zdeprawowanych istot. Podobnie jak kapłani są przekaźnikami woli swego boga, dzięki czemu ich dotyk połączony z modlitwą posiada cudowne właściwości lecznicze, a sami paladyni są niepodatni na choroby czy strach.

Kapłan Edytuj

To duchowy przewodnik społeczności i przekaźnik woli jego bóstwa. Można ich spotkać wśród przedstawicieli każdej inteligentnej rasy, chociaż ich znaczenie może być różne. Kapłani pozytywnych bóstw zakładają wielkie kościoły i kaplice, w których oferują schronienie zmęczonym podróżnym. Dodatkowo są w stanie leczyć, a nawet przywracać do życia, zdejmować klątwy czy w końcu walczyć. Są to potężni wojownicy wspierani przez magię objawień. Niestety kapłani złych bóstw np. Cyrica wędrują po świecie tylko po to, aby siać panikę i niszczyć życie innym. Często kapłani zbierają armie i walczą z kościołem innego bóstwa w imię swojego.

Barbarzyńca Edytuj

Wielkie, napakowane dzikusy, które nie potrafią czytać i pisać, a ich zdolności rozmowy i pojmowania nie są umiejętnościami, o które szczególnie dbają. Ich taktyka walką, w przeciwieństwie do wojowników, którzy planują każdy ruch przed walką, polega na rzuceniu się na oślep w wir walki i odrąbaniu jak największej ilości głów przeciwników. Bardzo trudno ich powalić, są naprawde wielcy i niszczą wszystko do okoła, czasem nawet siebie i swoich kolegów z drużyny, tylko po to, aby pokonać przeciwników, to czyni ich przydatnymi w walce, jednak gdy pokonanie przeciwnika wymaga pomyślenia, oni żadko się w tym sprawdzają.

Zaklinacz Edytuj

W przeciwieństwie do czarodzieja, ci panowie posiadają pewną krzepę i potrafią posługiwać się pewną częścią z asortymentu wojowników. Jednak w ich przypadku magia wtajemniczeń jest naturalna, a nie wyuczona z ksiąg. Wraz z wiekiem i doświadczeniem ich umiejętności się pogłębiają, jednak nie za sprawą kucia z magicznych ksiąg. Jest to bardziej forma przystosowania umiejętności do warunków życia. Chodzą plotki, że część zaklinaczy to potomkowie smoków, a sami są półsmokami.

Złodziej Edytuj

Postacie wyrafinowane, posiadające duży wachlarz umiejętności. Zwykle pracują w dużych organizacjach i są mistrzami życia podziemnego. Mają dużo do powiedzenia w miastach. Są niebezpieczni i często atakują w nocy, kiedy łatwiej im zaskoczyć. Złodzieje potrafią zastawiać pułapki i odkrywać zastawione przez innych. Umieją także włamywać się i okradać.

Bohaterowie Edytuj

  • Aschgan Człowiek, Zaklinacz poziomu 1
  • Alea  Człowiek, Tropicielka poziomu 1
  • CursedDragon  Człowiek, Wojownik poziom 1
  • Kai Barbarzyńca poziom 1
  • Venaya Elf, Zaklinacz poziomu 2
  • Mira Człowiek, Druidka poziomu 1
  • Yi Półelf, Złodziej poziomu 1

Odcinki Edytuj

  1. Czy interesuje was zakup pewnych towarów, przyjaciele...?
  2. Das ist Waterdeep