Shaman King Online (シャーマンキングオンライン Shāman Kingu Onrain) - gra wyprodukowana przez Imital Games w 200 000 egzemplarzach na NerveConsole 2 Zero, z czego 2 000 egzemplarzy dostało się w ręce beta-testerów. 

FabułaEdytuj

Shaman King Online to gra, w której każdy zalogowany gracz może odnaleźć odpowiedniego ducha, który mógłby zostać jego duchem stróżem i z odpowiednią ilością punktów furyoku zapisać się do Wielkiego Turnieju Szamanów. Ryu postanawia dołączyć do zabawy. Niestety, pojawia się gracz, który chce zgarnąć tytuł dla siebie i nie cofnie się przed niczym!

Tworzenie postaci i jej rozwójEdytuj

Kiedy gracz dołączy do gry, wygląd jego postaci będzie przypominała jego własny wygląd w prawdziwym świecie. Oprócz takich elementów jak budowa ciała, kolor oczu i włosów.

Gracz rozpoczynający swoją przygodę z grą, może trenować z innymi dostawając punkty doświadczenia, dzięki którym można ulepszać postać. Aby dostawać punkty doświadczenia, można też walczyć z potworami i duchami. Zdobywając ducha stróża, punkty doświadczenia zamieniają się levele i może zwiększyć poziom gracza o 13 leveli.

BrońEdytuj

Na początku każdy ma do wyboru:

  • Miecze różnego rodzaju wykonane z różnych materiałów;
  • Długie kije z metalu lub drewna;
  • Ostrza, Noże, Sztylety (z różnego materiału);
  • Łuki, Harpuny;
  • Włócznie;
  • Siekiery, Topory;
  • Młoty;
  • Kosy
  • Itp...

W tej grze nie ma broni palnej.

Z czasem, każdy gracz może odnaleźć rzadkie materiały: Kamień SzamanaDiament SzamanaRuda Szamana (ruda jest niezwykle rzadka, istnieją trzy typy rudy: stal, tytan, złoto). Dzięki tym przedmiotom, każdy Szaman może wykonać swoją własną, unikatową broń, która może łączyć się z duszą użytkownika i duchem stróżem danego Szamana.

Rodzaje SzamanówEdytuj

Szaman Żywiołu: Szaman, który dysponuje magią żywiołów: magią ognia, wody, powietrza, ziemi, elektryczności, lodu, itp... Nie musi używać żadnej broni, ponieważ sam może wytworzyć broń za pomocą magii. Nie musi posiadać ducha stróża.

Szaman Jedności Ducha: Szaman, który nie posiada magii danego żywiołu. Łączy się z duchem i bronią, jaką dysponuje, by wykonać potężne szamańskie zaklęcie. Najpopularniejszy rodzaj szamanów w grze, aczkolwiek nie musi być on najpotężniejszy.

BohaterowieEdytuj

GłówniEdytuj

  • Ryugo
    • Szaman: Szaman Jedności Ducha
    • Duch Stróż: ???
    • Broń: ???
    • Punkty Furyoku: ???

CiekawostkiEdytuj

  • Kupując konsolę NerveConsole 2 Zero z dołączonym egzemplarzem Shaman King Online - opakowanie gry jest neonowo turkusowe, które mocno świeci w ciemności;
  • W grze najpotężniejszą bronią jest ???, którą dostaje się po zdobyciu tytułu Króla Szamanów.

Poprawki, i wiele innych coming soon

Więcej z Fandomu