FANDOM

Soul to kosa dzierżona przez Akatsuki w grze MKMO.
Soul

Akatsuki z Soulem

OpisEdytuj

Jest to dwumetrowa kosa zakończona czarno-czerwonym ostrzem. Na zakończeniu drzewca znajduje się czerwone oko Soula otoczone złotą obwódką. Jego zasięg ocenia się na około 2,5 metra (zwykły), 4,5 metra (Kosa Dusz), 5,5 metra (Kosa Śmierci). Jest wykonana z lekkich, ale wytrzymałych materiałów dostępnych w grze. Soul potrafi mówić i czuje ból (mniej niż ludzie, ale czuje). Mei zawsze się z nim kłóci, ale w walce są dobrymi kompanami.

TrybyEdytuj

Mei i kosa

Zwykła kosa

ZwykłyEdytuj

To neutralny tryb kosy, najsłabszy. Ataki kosy zadają atak od 600 do 720. Ostrze ma ok. 0,5 m długości. Jego waga to 1 kg, dodaje bonusy: +80 do wyposażenia, +120 do zwinności, +25 do siły i +55 do biegania.
Mei i kosa1

Kosa Dusz

Kosa DuszEdytuj

To drugi tryb kosy, średni pod względem siły. Używany do bardziej wymagających przeciwników. Ostrze ma ok. 4 m długości, mieni się odcieniami błękitu. Ataki kosy zadają atak od 720 do 870. Jego waga to 0,5 kg, dodaje bonusy: +80 do wyposażenia, +150 do zwinności, +25 do siły i +70 do biegania.

Kosa ŚmierciEdytuj

Mei i kosa2

Najsilniejsza forma kosy. Używana tylko w ostateczności. Każda minuta używania tej formy zabiera Akatsuki 5% HP. Ostrze wydłuża się do ok. 5 m, mieni się wszystkimi kolorami tęczy. Ataki kosy zadają atak od 870 do 990. Jego waga to 0,5 kg, dodaje bonusy: +100 do wyposażenia, +170 do zwinności, +60 do siły i +70 do biegania.

StatystykiEdytuj

  • Zasięg: Długi
  • Typ: Tnący
  • Atak: 600-990/1000 
  • Wytrzymałość: 900/1000
  • Waga: 1 kg, 0,5 kg
  • Wymagania: 70
  • Wyposażenie: +80, +100
  • Zwinność: +120, +150, +170
  • Siła: +25, +60
  • Bieganie: +55, +70

Więcej z Fandomu

Losowa wiki