FANDOM

30px-Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Sword Art Online Fanon Wiki rozbudowując ją!
Pf... Muzyka to mój żywioł, dzięki niej jeszcze żyje!
Suzanne Blue to przyjaciółka Luke'a z klasy. Wystąpiła w Survival Life Online. Narazie nie gra w te gry.

Charakter Edytuj

Przybiera groźną postawę, a jednocześnie dysponuje wielkim sercem. Szybko reaguje na wszelką zmianę sytuacji. Jest porywcza i wybuchowa, lecz kiedy emocje opadną, potrafi być miła, a nawet rozbrajająca. W szkole lub na próbach zachowuje się jak na polu walki, pokonując przeszkody i najprostszą drogą zmierzając do celu. Nadmierna pobudliwość niejednokrotnie komplikuje jej życie, ale tak bywa z kimś, kto jak ona, nie potrafi najpierw się zastanowić, a dopiero potem działać. Ma niezwykle silną intuicję, bardzo rozwiniętą pamięć słuchową i niezwykle rozbudzoną ciekawość.

Wygląd Edytuj

Suzanne ma ciemne blond włosy i szare oczy. Na szyi nosi srebrny naszyjnik. Najczęściej ubiera się w czarną podkoszulkę z białym ptakiem. Nosi zielone jeansy i żółtawe tenisówki. Na nadgarstku ma czarną frotkę, a na palcu złoty pierścień.

Historia Edytuj

Urodziła się 16.04.2006 roku w Los Angeles. Tak samo jak Luke chodzi do prywatnych szkół. Gdy miała cztery lata jej tata zginął w wypadku samochodowym. Siedem lat później poznała Luke'a i zaczęła się z nim przyjaźnić. Teraz są najlepszymi przyjaciółmi.

Ciekawostki Edytuj

  • Lubi kolor niebieski i jeść pizzę,
  • gra na perksuji, a czasem jest DJ-ką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki