FANDOM

30px-Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Sword Art Online Fanon Wiki rozbudowując ją!
Pf... Muzyka to mój żywioł, dzięki niej jeszcze żyje!
Suzanne Blue
Suzanne Blue
Imię i Nazwisko {{{Imię i nazwisko}}}
Istotne Statystyki
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Wiek 17
Status Żyje
Kolor Włosów Ciemny blond
Kolor Oczu Szare
Profesjonalne Statystyki
Profesja Uczennica
Personalne Statystyki
Rodzeństwo Kelly Blue
Debiut
Debiut Survival Life Online
Suzanne Blue to przyjaciółka Luke'a z klasy. Wystąpiła w Survival Life Online. Narazie nie gra w te gry.

Charakter Edytuj

Przybiera groźną postawę, a jednocześnie dysponuje wielkim sercem. Szybko reaguje na wszelką zmianę sytuacji. Jest porywcza i wybuchowa, lecz kiedy emocje opadną, potrafi być miła, a nawet rozbrajająca. W szkole lub na próbach zachowuje się jak na polu walki, pokonując przeszkody i najprostszą drogą zmierzając do celu. Nadmierna pobudliwość niejednokrotnie komplikuje jej życie, ale tak bywa z kimś, kto jak ona, nie potrafi najpierw się zastanowić, a dopiero potem działać. Ma niezwykle silną intuicję, bardzo rozwiniętą pamięć słuchową i niezwykle rozbudzoną ciekawość.

Wygląd Edytuj

Suzanne ma ciemne blond włosy i szare oczy. Na szyi nosi srebrny naszyjnik. Najczęściej ubiera się w czarną podkoszulkę z białym ptakiem. Nosi zielone jeansy i żółtawe tenisówki. Na nadgarstku ma czarną frotkę, a na palcu złoty pierścień.

Historia Edytuj

Urodziła się 16.04.2006 roku w Los Angeles. Tak samo jak Luke chodzi do prywatnych szkół. Gdy miała cztery lata jej tata zginął w wypadku samochodowym. Siedem lat później poznała Luke'a i zaczęła się z nim przyjaźnić. Teraz są najlepszymi przyjaciółmi.

Ciekawostki Edytuj

  • Lubi kolor niebieski i jeść pizzę,
  • gra na perksuji, a czasem jest DJ-ką.