FANDOM

30px-Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Sword Art Online Fanon Wiki rozbudowując ją!
Nie bądź siebie taki pewien, cwaniaczku, bo będzie kuku.

—Thaini do jakiegoś cepa

Thaini Avian to piętnastoletnia przyjaciółka Thanva Ikari'ego. Pierwszy raz pojawia się w jakieś durnej serii, w odcinku dziewiątym.

Charakter Edytuj

Thaini jest niewyobrażalnie porywcza i uparta w dążeniu do celu. Szybko potrafi ocenić człowieka, wierzy jednak w to, że ludzie się zmieniają. Jest bardzo pewna siebie, co powoduje u niej uczucie wyższości nad innymi. Często jest wredna i zła dla innych, jednakże na ogół jest spokojna. W rozróżnieniu od jej najlepszego przyjaciela, nie ma chorób psychicznych[1]. Jeśli Thaini się na kogoś denerwuje, będzie uparcie dążyć do jakiejkolwiek formy wygranej nad nim, nie przejmując się kosztami[2].

Zainteresowania i pasje Edytuj

Muzyka Edytuj

Thaini słucha wszystkiego, co jej wpadnie w ucho, niezależnie od gatunku czy klasy. Po prostu słucha tego, co lubi.

Baseball Edytuj

Członkini ligi jej szkoły w baseballu na stanowisku bliżej nieokreślonym[3]. W baseballa gra od siedmiu lat.

Pranie Edytuj

1.png

Wygląd w realnym świecie

Pod pojęciem "pranie", Thaini uznaje spuszczanie ludziom bolesnego łomotu, używając zazwyczaj pięści, miecza (tylko w przypadku gier), albo baseballa, który zdobyła podczas jednej z bijatyk, spuszczając łomot Cesarskiej Gnidzie.

Wygląd Edytuj

Ze względu na słaby wzrok, Thaini nosi okulary. Jak widać na zdjęciu obok, ma długie, brązowe włosy, niebieskie (co ciekawe, fluoryzujące) oczy i zazwyczaj nosi niebieską opaskę na włosach.

Zlom.jpg

W LoBW

Zazwyczaj Thaini ubiera się w kolorach wojskowych, typu moro, albo na niebiesko, okazyjnie różowo.

W grach VRMMORPG Edytuj

W każdej grze Thaini przybiera ten sam wygląd. Długie, jaskrawe blond włosy, krwistoczerwone oczy i wysoka postura. Thaini nie grała w SAO, a w LoBW zawsze nosiła ten sam strój, czyli swoją zbroję. Jej twarz wygląda mimo wszystko dziecinnie, co sprawia lekkie wrażenie kontrastu z trzydziestokilogramowym mieczem w ręku[4]

Relacje Edytuj

Z rodziną Edytuj

Thaini niezbyt utrzymuje kontakty z jakąkolwiek częścią rodziny, wyprowadziła się nawet od rodziców mając jedenaście lat, na rzecz spania gdzie popadnie.

Z szkolnymi znajomymi Edytuj

Thanv Mayahuel Ikari Edytuj

Już na początku, jak się poznali, zawarli pozytywną znajomość, mieli wtedy dziesięć lat (Thanv) i osiem (Thaini). Przyjaźń trwała przez długi czas, by przejść w coś na wzór zauroczenia, miłości przeplatanej dźgnięciami w plecy albo bójkami między sobą.

Maja Tanaki Edytuj

Neutralna znajomość, zazwyczaj po prostu mówi jej cześć, gdy przechodzą obok siebie. Rzadko ze sobą rozmawiają.

Natalia Neko Edytuj

Jak wyżej, tyle że z Natalią Thaini częściej wypada się spuszczać ludziom łomot bądź... robić cokolwiek innego.[5]

Aschgan Edytuj

Towarszysz walki i treningów, dość dobry znajomy.

Alexandra Taiga Edytuj

Neutralna znajomość, za wyjątkiem LoBW, gdzie trzymają ze sobą sztamę.

Adrian Shane Edytuj

Kolega.

Adrian Dragneel Edytuj

Trzymają ze sobą sztamę, zwłaszcza, gdy trzeba coś spalić.

Przypisy Edytuj

  1. Chodzi o ilość czynników kształtujących charakter tego gościa
  2. Tutaj dowód
  3. Tak dokładnie to nikt nie wie, co ona tam robi, bo zasadniczo w lidze są aż dwie osoby
  4. Dokładniej to w JEDNEJ ręce
  5. Na przykład spuszczać ludziom łomot w grze, albo spuszczać łomot jakimś owadom

Szablon Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki