FANDOM

Widzi, nie grzmi. Co to ma znaczenie czy jest?

—Yainshi do Ouki o jej byłym partnerze

Tsuki Kobayashi jest jedną z samotnych graczy VRMMORPG. Zazwyczaj ma nazwę Yainshi. Wcześniej jej partnerką była Ouki.

Charakter Edytuj

TsukiShinka2

Tsuki bywa złośliwa, aczkolwiek jeśli kogoś pozna dobrze jest sympatyczna i lojalna. Nie ufa każdemu poznanemu. Dziewczyna wykazuje się ogromną odwagą, sprytem i zaangażowaniem. Uwielbia marzyć. Ma bujną wyobraźnie. Jej najważniejszymi zaletami są opiekuńczość w związku do dzieci i wyrozumiałość. Jej największymi wadami zwanymi piętą Achillesa jest upartość i pycha. Ciągle dąży do celu, nie zważając na chęć pomocy innych.

Historia Edytuj

TsukiShinka3
Historia Tsuki
 jest zapomniana. Z tego co wiadomo, jej matka zmarła, gdy miała 5 lat, a ona sama została z ojcem, który zostawił ją po roku w sierocińcu. Mimo złych warunków do wychowania, dziewczyna wyrosła na silną i odważną. 

Od małego uwielbiała gotować. Dzięki swojemu talentowi pomagała sierocińcowi. Przez 7 lat gdy tam mieszkała, opiekowała się wszystkim. Jej poświęcenie uniosło wszystkich na duchu. 

W wieku 13 lat Tsukę zaadoptowała rodzina Kobayashi. Członkowie szybko ją zaakceptowali. Ona sama przyzwyczaiła się natychmiastowo. W związku do nich zawsze jest sympatyczna i lojalna.

Wygląd Edytuj

TsukiShinka4
Co do jej włosów - Tsuki zazwyczaj układa je w dwie kitki lub nosi rozpuszczone. W grze ma bardzo różnie ułożone Bardzo je pielęgnuje.

Tsuki charakteryzuje się ogromną różową spinką na czole. Jej włosy mają brązowy kolor, tak samo jak oczy. Zazwyczaj ubiera się mundurek szkolny, bo jak ona to uważa - "Nic bardziej mi nie pasuje jak to!"

Alfheim Online Edytuj

TsukiShinka8

swojej pierwszej grze - ALO - dziewczyna przybrała postać Imp'a. Jej włosy miały swoją barwę, ale oczy zmieniły się na jasno fioletowe. Jej ubranie to strój pokojówki. Zazwyczaj w kieszeni ma dwa purpurowe pistolety. Również cera dziewczyny zbladła.

Hunter Life Online Edytuj

TsukiSubaru1

Kobayashi w tej grze przybrała rudy kolor włosów, najczęściej zawiązując je w kitkę. Jej tęczówki stały się niebieskie. Często nosi czarny garnitur, a z nim zawsze jest ciemnogranatowy pistolet.

Fury of the Dragon God Edytuj

TsukiMavis1

Tsuki w FOTDG zmienia się w blondynkę o zwykle rozbawionych zielonych oczach. Na uszach ma złote kolczyki, zaś na włosach - pseudo skrzydełka. Nosi różowo-niebiesko-białą sukienkę, która cudem nie przeszkadza jej w bronieniu się.

Dream Art Online Edytuj

w budowie

Zainteresowania Edytuj

Gry VRMMORPG Edytuj

TsukiShinka7

Pierwsza kąpiel w grze z NeareGearem

Tsuki uwielbia grać. Zazwyczaj jest jedną z lepszych, ale jednak trzyma się na uboczu. Jej pierwsza gra to Alfheim Online (skrót: ALO). Bardzo polubiła tą grę. Pomimo dowiedzenia się prawdy o grach jakie produkują, Tsuki nie zniechęciła się do gier.

Sztuki walki Edytuj

Tsuki pomijając jej siłę i walkę wręcz, umie posługiwać się dwoma sztukami walki - Judo i Kenjutsu.  Zazwyczaj pokonuje po kilku ciosach, lecz są tacy z którymi nie wygra nigdy. Zawsze się denerwuje jak ktoś wytyka jej, że powinna być bardziej kobieca, bo umiejętność sztuk walki powoduje, że staje się zbyt "męska". Jej starszy przyszywany brat - Aloise Kobayashi - czasami ćwiczy razem z nią. Jest lepszy od niej.

Broń Edytuj

TsukiShinka5
Kobayashi specjalizuje się w różnych broniach, ale to palna jest jej ulubioną. Zazwyczaj w swoim ekwipunku ma dwa pistolety. Umie natychmiastowo je wyjąć.

Umiejętności Edytuj

  • Walka wręcz: Tsuki jest wręcz doskonała w niej. Umie pokonać przeciwnika kilkoma ruchami.
  • TsukiShinka6

    Tsuki i jej mała cząstka siły w związku do jej młodszego przyszywanego brata.

    Niezwykła siła: Potrafi unieść młodą dziewczynę jedną ręką. Drugą zaś w tym samym czasie umie wystrzelić osobę na około 3 metrów.
  • Magia Zniszczenia: Tsuki umie zniszczyć wszystko co dotknie. W jej miejscu zamieszkania specjalnie dla niej przebudowane są drogi, by mogła bezpiecznie (dla miasta) wrócić do domu.

Gry Edytuj

ALO Edytuj

ALO dziewczyna wybrała rasę Imp. Jako ona była w stanie widzieć w ciemności. Także jako, że była jedną z lekkich ras, ona i podobni do niej umieli tworzyć Ściany Run. Dziewczyna przez jakiś błąd, jako jedyna nie może latać. Za to jednak niesamowicie posługuje się Czarną Magią. Zachowała się też jej niezwykła siła. 

HLO Edytuj

Statystyka Edytuj

STATYSTYK NIE MA - OPISU NIE MA.

Opis Edytuj

FOTDG Edytuj

Statystyka Edytuj

  • HP : 40000
  • Siła 1000
  • Szybkość : 1500 «Mistrzowski poziom»
  • Wytrzymałość 2000
  • Magia : 500 «Mistrzowski poziom»
  • Celność 350
  • Zakradanie się : 850 «Mistrzowski poziom»
  • Umiejętność posługiwania się bronią (każdy rodzaj) : 850

Opis Edytuj

Statystyka Edytuj

STATYSTYK NIE MA - OPISU NIE MA.

Opis Edytuj

DAO Edytuj

Statystyka Edytuj

STATYSTYK NIE MA - OPISU NIE MA.

Opis Edytuj

Relacje Edytuj

w budowie