FANDOM

Kiedy wróciłam do zamku Drakulo czekała na mnie smutna wiadomość.

- Hey Yuki - powiedzał chłopak o brązowych włosach i krwistoczerwonych oczach. Siedzał przed wielkim ekranem.

- Ka - Kaname? - zapytałam zaskoczona.

- Tak, to jest moje imię - powiedzał z uśmiechem.

- Co robisz? - usiadłam obok chłopaka.

- Hm...Popatrz na to - powiedział patrząc na ekran.

- Co jest? - zapytałam.

- Tutaj - powiedzał i wskazał na rozgrywkę, która wydarzyła się godzinę temu.

- Ha? Wilki? A to przecież Nya, Tara, Kyra i Melody! - byłam w szoku.

- Tak.. wilki. Tara nie żyje... - powiedzał Kaname smutnym głosem.

- Co? Tara nie żyje? - powiedzałam, a po policzkach spłynęły mi łzy. Kaname mnie przytulił. Wiedzałam, że Tara tak dobrze mnie nie znała, lecz była dobrą przyjacółką, a także wampiry muszą trzymać się razem jak rodzina.

- Pożałują tego... - powiedzałam smutnym ale także wściekłym głosem.

- Myślisz o zemście? - zapytał Kaname.

- Aye... Nie pozwolę, aby ktoś zabijał wampira bez powodu...- powiedzałam.

- Dla mnie to też nie jest w porządku, ale nie możemy po prostu zatakować wilków bo chcemy. Mamy,podobnie jak oni, reguły i nie możemy ich złamać - powiedzał.

- Wiem ale tym razem muszę coś zrobić. Nie możemy po prostu siedzieć i patrzyć jak wilki zabijają naszą rodzinę. Jeżeli ty mi nie pomożesz, zrobie to sama - powiedzałam i zniknęłam.

- Ale...Oh man. Dlaczego ona zawsze musi być taka - powiedzał Kaname i poszedł za mną. Pojawiłam się przy wilczych ruinach. Miałam szczęście, ponieważ znalazłam dwa wilki. Jeden miał jasną brązową sierść, drugi czarną.

- Hey psy! Pożałujecie tego! - krzyknęłam.

- Ha? Czy to nie wampir? Co on tutaj robi? - zapytał czarny wilk.

- Nie wiem. Ale jestem pewny że nic dobrego - odpowiedzał brązowy.

- Hey kim jesteś? - zapytał czarny. Chciałam mu już odpowidzieć ale w tym momencie Fly udało się opanować moje ciało i umysł.

- Nazywam się Bloody Fly a wy zarazstracicie życie - powiedzała Fly głośno.

- Że jak? - zapytał czarny wilk.

- Co? - dodał brązowy.

Fly przywołała skrzydła i artemisa.

- Yuki nie rób tego! - krzyknął Kaname. Stał teraz kilka metrów ode mnie i Fly. Jednak Fly nie pozwalała na to, żeby chłopak pomógł mi się obudzić. Zawsze kiedy Fly uda się mnie opanować, zamyka mnie we śnie.

- To dla Tary! - krzyknęła Fly i uderzyła w stronę wilków.

- Jak sobie chcesz! - powiedzał brązowy wilk i zaatakował.

- Tsume! Nie rób tego! - krzykną czarny i pobiegł za brązowym wilkiem.

- Blade of Death! - krzykneła Fly i artemis zaczał się ponownie świecić jak podczas walki z Chimerą.

- Tsume! - krzyknął czarny a rzucił się przed Tsume. Zamiast Tsume Artemis trafił prosto w serce czarnego wilka. Martwe ciało upadło na ziemię.

- Zero... bracie... - powiedzał Tsume płacząc.

- Fly! Co ty wyprawiasz! - krzknął Kaname i pobiegł do niej lecz dziewczyna stworzyła barierę która nie pozwała mu się ruszyć. Kaname próbował wydostać się z pomocą aury, jednak Fly była zbyt silna.

Wolf s rain hige x blue by tabtiff-d36kpi5.png.jpg
- Wredny krwiopijca! Zabiłaś Zero! - powiedzał Tsume wkurzony i rzucił się na moje ciało lecz Fly była szybsza i trafiła artemisem w głowe Tsume. Brązowy wilk upadł na ziemie.Bariera, która otaczała Kaname, zniknęła.

- Co ty zrobiłaś Fly! To nie zgodne z naszymi regułami! - powiedzał Kaname głośno.

- Nie obchodzi mnie to... te bestie już nie będą dla nas zagrożeniem. To ci powiem. Nawet jeżeli dojdzie do wojny, to i tak nie dopuszczę aby te bestie zniszczyły nas w tym świecie... - odpowiedzała Fly.

- Ty wiesz, jakie ty głupoty wygadujesz?! A tak dokładnie, gdzie jest Yuki? Oddaj jej ciało - krzyknął Kaname.

- Zamknęłam ją w długim śnie z którego obudzi się, dopiero wtedy, gdy to co pragnę się uda... - powiedzała Fly i zniknęła.

- Grrr...Uratuje cię przed nią, Yuki. Tylko poczekaj Bloody Fly....Hm... - zdążył powiedzieć Kaname.

Może poproszę wilki o pomoc, nawet jeśli chcą mnie zabić, to i tak może się zdarzyć, że dołączę do ich klanu, nawet jeżeli jestem wampirem to mogę im pomóc i ostrzeć przed Bloody Fly pomyślał Kaname i ruszył w drogę do klanu wilków. Fly w tym momęcie znalazła się w zamku Drakulo i przygotowała spotkanie wampirów.

CDN...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki