FANDOM

Byłam zamknięta w tym śnie. Nie mogłam wyjść z koszmaru. Fly miała  kontrolę nad całym moim ciałem i umysłem. Stojąc na wielkim balkonie Fly patrzyła na liczną grupę wampirów która pojawiła się przed nią.

- Yuki! Co się stało? Dlaczego mieliśmy się wszyscy spotkać na zamku?  - zapytał jeden z wampirów, chłopak o blond włosach i zielonych oczach.

- Ponieważ wilki zranili reguły - zabili jednego z nas bez powodu - powiedziała Fly.

- CO??? -  wszystkie wampiry były w szoku.

- Tak... dlatego muszą za to zapłacić - powiedziała Fly głośno.

- Co? Nie możesz tego zrobić Fly! - krzyknęła Nya i skoczyła przed Fly. Kaname wytłumaczył jej co na myśli miała Bloody Fly, mówiąc o moim śnie, dlatego chciała ją przebudzić, jednak ona tylko popatrzyła na nią zimnym wzrokiem.

- Rima, chyba nie wiesz jak strasznym przewinieniem jest zranienie reguł... najbardziej tej o zabijaniu się bez powodu... - powiedziała Fly i popatrzyła się znowu na grupę wampirów.

- Ty sama... - Nya chciała krzyknąć ale Fly skróciła ją o głowę artemisem. Martwe ciało Nyi upadło na ziemię. Cisza.

Yukinee0000qd0

Nie! Dlaczego...

- Nie! Dlaczego... - krzyknęłam, a Fly tylko się uśmiechnęła.

- Dlaczego to zrobiłaś? - zapytała Kyra.

- Bo ona zdradziła nas, swoją rodzinę... To wina wilków. Dojdzie do wojny... - powiedziała Fly.

- Wojna?

- Tak. My musimy ich zaatakować szybciej niż oni nas. Dlatego nie możemy czekać tylko jutro rano wyruszamy na granice światów... - powiedziała Fly.

- Wilki są silne i jest ich więcej. Jak mamy ich pokonać?

- Po prostu musimy walczyć zespołowo. No i dużo polowań i treningów do jutra... - powiedziała Fly i zniknęła. Wampiry usłuchali jej. Tylko Melody stała przed drzwiami nie mogąc uwierzyć w to co słyszała. Szybko wybiegła z zamku do lasu, tam gdzie Alea i Kaname trenowali.

- Alea! Kaname! - krzyknęła Melody biegnąc w ich kierunku.

- Hai?

- Co się stało, Melody? - zapytał Kaname.

- Rima... nie żyje... - zaczęła Melody.

- Łat?

- Jak to, co się stało Melody? - zapytał Kaname.

- Yuki, zabiła Rimę. Było spotkanie wampirów, a potem Rima krzyknęła do niej i Yuki odcięła jej głowę kosą. Powiedziała, że wilki za nie długo będą atakować i dlatego teraz mamy się przygotować do wojny a także że ona nas lód zdradziła - dodała Melody.

- Nie wierze, że zabiła jednego z swoich ludzi - powiedziała Alea.

- To nie Yuki, Melody - rzekł Kaname.

- Że jak?

- Bloody Fly, strażniczka Yuki, zabiła Rimę. Rima to jej najlepsza przyjaciółka. Nigdy by tego nie zrobiła - dodał Kaname.

- Rozumiem.

- A co my teraz zrobimy? - zapytała Alea.

- Hm...Może wrócimy do wilków by ich ostrzec.

Byłam pewna że kiedy wrócze to sprawa w klanie się wygorszy najbardzej że mam przy sobie dwa wampiry. Jednak co mamy innego robić. Najbardzej że tam jest moja przyjacójka, Maja... pomyszlała Alea.

-Nich będzie, idziemy, baka, Melody?

-Oki - powidzała Melody.

-Alea?

-Co?

-Możesz nareszczie przestać mówić do mnie baka?

Melody się uśmieneła a także Alea.

-Nie. Nie mogę, ponieważ lubie gdy cię to wkurza.

-Haha...bardzo szmieszne.

-Aye - dodała Alea i się uśmiechneła. Razem Kaname, Alea i Melody ruszyli w drogę kierunku klan wilków.

CDN...