FANDOM

Walka wampiry kontra wilki, zaczęła się. Alea skoczyła z wściekłością na Fly, jednak dziewczyna szybko wybiegła z wioski. Alea podążyła za nią.

- Pożałujesz tego co zrobiłaś Maji! - krzyknęła Alea.

- Taki kundel jak ty chcę mi grozić? - zapytała kpiąco Fly.

- Że jak?

- Gdy widziałam, jak przebywasz z Kaname, dowiedziałam się czegoś ciekawego.

- Czego?

- Jesteś wilkiem, a Yuki to Lisa, jest twoją przybraną siostrzyczką -  uśmiechnęła się Fly wrednie.

Lisy? Teraz wiem dlaczego mnie tutaj coś ciągnęło, muszę uratować swoją siostrzyczkę...pomyślała Alea.

- Co zamierzasz?

- Agrh... Liss - warknęła Alex.

Alexy! krzynkęłam.

Na plecach Fly pojawiły się skrzydła, a w rękach artemis. Popatrzyła na Aleę, która nie potrafiła już dusić w sobie gniewu. Przybrała postać wilka i rzuciła się na Fly. Dziewczyna przygotowała artemis do ataku, lecz przed Aleą pojawił się biały wilk o złotych oczach. Warknął.

- Nati? - zapytała Alea.

- Gome, frajerze - powiedziała Bea uśmiechając się i skoczyła na Fly. Brązowłosej nie obchodziło to, z kim walczy. Kiedy Bea była blisko ich wzrok się na moment spotkał. Ten moment był doskonały dla Fly aby zaatakować.

- Deadly Soul - powiedzała cicho, a Bea zatrzymała się blisko niej. Błysk oczu wilczycy zaczął się zmieniać w ciemną kropkę. Martwe ciało Bei upadło na ziemię.

- Natuś! - krzyknęła Alea. Za Fly pojawił się Kaname i dał Alei sygnał. Dziewczyna nie zrozumiała od razu, ale po kilku sekundach ruszyła na wampirzyce. Ręce Kaname płonęły w ogniu aury, żywiole bardzo efektywnym. Fly wyczuła aurę Kaname i od razu się odwróciła. Alea była już przy unoszącej się Blood Fly, udało jej psię ugryźć skrzydło motyla, a Fly upadła na ziemię.

- Już nie wyglądasz, na taką silną bez swoich skrzydełek - powiedziała Alea z uśmiechem.

- Nie możesz jej zabić, Alea - powiedział Kaname.

- Ha?

- On ma racje... Jeśli zabijesz mnie, to zabijesz też swoją kochaną siostrzyczkę - uśmiechnęła się Fly wrednie.

- Agrh... - Alea przybrała swoją normalną postać.

- Ale, ją nie mam takich przeciw wskazań.

- No chyba nie!

- Yuki  proszę, obudź się! - krzynknął Kaname, a aura otaczała go co raz bardzej. Ciało Alei także zostało otoczone przez aurę.

Pomogę ci siostrzyczko pomyślała Alea. W pierwszym momęcie dziewczyna wzioła wielki oddech i ruszyła w moje ciało dzięki swojej aury. Od razu była w moim śnie. Widzała mnie jak leżałam na wielkim chmurowym łusku. Obok tanczyły płakti czerwonego śniegu, krwiistego śniegu.

-Lisa! - krzynkneła Alea i podbiegła do mnie. Pojawiła się barriera w kształcie krwistych skrzydeł motyla.

Nie pozwole, aby ten mały robaczek zabił moją siostrzyczkę pomyślała Alea i udało jej się przebić barierę. Chwyciła moją rękę, po czym udało jej się mnie obudzić.

- Alexy?

- Lisy! Jak dobrze cię znowu widzieć siostrzyczko.

- Ciebie też - powidzałam i przytuliłam się do Alei.

- Musimy się jakoś stąd wydostać. Musimy pozbyć się Fly.

- Aye... wiem, że zawsze była ze mną i probówała mnie uchronić, ale od momentu, gdy dowiedziałam się, co ona planuje. Ja, jako liderka wampirów nie pozwolę na to.

- Aye - dodała Alea i aura otoczyła nasze ciała. Pojawiło się czerwone światło.

- AAAH! Co się dzieje?! - krzyknkęła Fly.

- To, czego chcieliśmy - powiedział Kaname.

- Nie, to nie możliwe! Mój plan nie mógł zawieść... - powiedzała Fly jednak jej postać została zniszczona. Wróciliśmy.

Image.out imageId=media-v16680422ABknxwew1227208008

- Lisa... - Kaname spojrzał na mnie.

- Gome... Jestem straszna, pozwoliłam na to aby Fly mogła dójść tak daleko , dlatego się tak... - Kaname przytulij mnie. Poczułam ciepło. Wiedziałam, że to samo czuł on. Pokochałam go.

- Nie mów tego już nigdy, proszę. Kocham cię i chcę być z tobą na zawsze... - dodał chłopak i mnie pocałował. Alexy tylko patrzyła.

- Hey aniołku - powiedział Ale, który stał teraz obok Alei.

- Hey Adiś - powiedzała Alex i się pocałowali. Cały świat był pod wpływem białego, ciepłego światła, które nas wylogowało. Koniec walki. Niestety, moje przyjaciółki - Nya i Tara - odeszły na zawsze.

CDN...