FANDOM

Była czternasta trzydzieści. Założyłem kask i zasnąłem czując miłe uczucie. Otworzyłem oczy i zalogowałem się. Byłem na prze pięknej polanie z kwiatami. Usiadłem na trawie i rozglądałem się po obszarze. Widziałem wielu graczy. Gadali ze sobą, walczyli na pięści itp... Ja nie rozmawiałem z nikim. Zanurzyłem twarz w czystym strumieniu wody i poczułem przyjemny chłód. Skoczyłem do wody w całym ubraniu. Było super! Gdy wyszedłem z wody, moje ubranie było już suche. Dziwne... Rozglądam się i widzę wysokiego mężczyznę, zapewne nie jest to gracz tylko komputerowa postać, ale patrzyła się na mnie i ruchem ręki kazał mi do niego podejść.

- O co chodzi? - spytałem

- Od ilu tutaj jesteś?

- Hm... Chyba jakieś pół godziny - odpowiadam

- Aha... Zajmij miejsce w rzędzie numer trzy i siedź dopóki nie pojawią się pozostali gracze. - i tak też zrobiłem. Poszedłem do rzędu numer trzy i usiadłem koło dziewczyny z blond włosami i oczami w kolorze pomarańczowym. Spojrzała na mnie, ale ja odwróciłem głowę w kierunku przechodzącego obok gracza. Złapała mnie za rękę.

- O co chodzi? - zdziwiłem się.

- To ty Luke? - zapytała.

- Co? Skąd...

- To ja! Alex - przerwała mi.

- Skąd wiesz, że to ja? - zapytałem dziewczynę.

- Twój wyraz twarzy. Zawsze gryziesz dolną wargę kiedy się niecierpliwisz.

- Wcale nie!!! - krzyknąłem. Alex uśmiechnęła się i słuchała ogłoszenia tego mężczyzny. Już wiem jak ma na imię. Nazywa się Deryl i jest generałem wojska Valkyriańskiego. Razem z Alex wymieniliśmy się danymi. Miała nick Alea, tak jak zawsze, a ja nowy Eragon.

- Witajcie na Valkyri!!! - wrzasnął głośno Deryl i podniósł rękę. Gracze również, więc ja i Alex również. - Mam was zaszczyt powitać w grze, która na pewno wam się spodoba!

- Widziałeś Majkę? - zapytała mnie Alex.

- Nie, a ty?

- Ja też nie.

- Dzisiaj przydzielę was do oddziałów! Spokojnie. Nie będziecie ze sobą walczyć. Bedziecie sojusznikami. Będziecie szkoleni do walki z demonami, goblinami oraz orkami. Jasne?!

- Pewnie! - krzyknął czarnoskóry gracz i wstał. - Skopiemy tyłki tym demonom! - Inni gracze również wstali i wykrzykiwali takie słowa jak Jasne, że tak!!!, Pokonamy ich!! itp... Ja i Alex strzeliliśmy facepalma. I zasłoniliśmy uszy. Taki był wrzask.

Deryl czytał nicki graczy i przydzielał ich do czterech oddziałów. Niebieski, Czerwony, Żółty i Zielony. Wykrzyknął ostatnie siedem nicków.

- Akatsuki! - dziewczyna o czarnych włosach, podeszła do mężczyzny i wzięła niebieską szarfę. - Ake! - teraz podszedł do niego chłopak i zabrał czerwoną szarfę.

- To Adrian! - krzyknęła Alex i wstała.

- Alea! - krzyknął mężczyzna. Alex nie musiała wstawać. Podiegła do Deryla i odebrała czerwoną szarfę. Jest w oddziale z Adim.

- Eragon!!! - krzyknął Deryl. Podszedłem do niego i odebrałem niebieską szarfę. - Gratuluje - powiedział.

- Dzięki - odpowiedziałem.

- Shaaaanee! - Tak, to Dansa. Podszedł do czarnoskórego mężczyzny i założył na ramię żółtą szarfę.

- Aschgan! - tajemniczy, zamaskowany gracz wolno podszedł do Deryla i zabrał szarfę. Ostatni gracz, Beatrice zabrała szarfę w kolorze zielonym.

- Wszyscy zostali przydzieleni do swoich oddziałów! - krzyknął Deryl. - Udajcie się do Pałacu Sprawiedliwości i zapoznajcie się z królem Valkyri i jego małżonką. Za Valkyrię!!!

Gracze podnieśli ręke i wyciągneli dwa palce. Ja i Alex również. Dziewczyna przez cały czas patrzyła się na Adiego. Po rozejściu się podbiegła do niego i rzuciła się mu w ramiona.

- Cześć Adi! - krzyknęła.

- A-Alex? - zapytał chłopak.

- Taaaaaaaak!!!

Obserwowałem to niesamowicie nudne zdarzenie ( xD ) a po chwili oboje podeszli do mnie.

- Cześć, Luke. - powiedział Adrian.

- Yo - odpowiedziałem.

Po chwili podeszli do nas Beatrice, Akatsuki oraz Shane. Tak... To Nati, Mei oraz Dansa. Przywitali się i wszyscy razem poszliśmy do Pałacu Sprawiedliwości. Za nami szedł ten Aschgan. Ciekawy gość.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki