FANDOM

Zjadłem sporą tortillę i usiadłem na krześle odpocząć.

- O jeju... - westchnąłem.

Ktoś pukał do drzwi. Otworzyłem ja a w progu stał Adrian. Wszedł do mojego apartamentu i usiadł na łóżku.

- Słuchaj, Luke. Pomożesz mi? - zapytał mnie Adi.

- Jasne, a w czym? - zapytałem.

- Chodzi o śledzenie. Ten gościu co prawda miał na sobie płaszcz, ale za to wiem jak wygląda. Adi wcisnął menu, zapisane grafiki i rzucił mi jedno zdjęcie, na którym był Jester.

- Tak, to on - powiedziałem.

Oddałem zdjęcie Adiemu i położyłem rękę na pochwie z mieczem, również wcisnąłem menu, nacisnąłem wizerunek gracza, założyłem biały płaszcz z niebieskim swetrem, pochwa stała się uprzężą z Silver Bladem oraz Ether Swordem. Założyłem kaptur na głowę i wyszedłem za drzwi.

- Idziesz? - zapytałem. Ake wstał, założył płaszcz i razem ze mną poszedł na dwór. Przecisnęliśmy się przez kraty i uciekliśmy z miasta.

- Szybko bo jeszcze ktoś nas zobaczy! - krzyknąłem. Ake stanął. Obok nas stali dwaj odwróceni strażnicy. Podkradłem się do jednego, a Adi do drugiego, obezwładniliśmy ich. Zabraliśmy klucz do bramy.

Otworzyliśmy bramę i zamknęliśmy ją. Byliśmy obok wielkiej, czarnej fortecy.

- JESTER!!! - wrzasnął demon.

- O co chodzi, bracie?

- Chce się wydostać!!! Potrzebuję krwi jakiegoś gracza, jeśli mi jej nie przeniesiesz to zginę na zawsze!

- Ależ braciszku, hahahaha, braciszku... Pewnie, że ją wezmę. - wyjął z gabloty nóż z zaostrzonymi ząbkami i wyszedł z gabinetu.

- Zastanawiam się co to za wieża, Ake - okrążyłem wieżowiec dookoła i zauważyłem mały otwór. Z pewnością się przez niego przeciśniemy. - Ake!

Adrian pobiegł do mnie. Spojrzał się do mnie i przytaknął, przeszedł przez otwór i zaczął się czołgać.

- Luke, przecież ten otwór nie jest taki mały jak ci się wydawało! Chodź szybko! A jaki tu jest chłodek!

- To zapewne szyb wentylacyjny, Adi. Pośpieszmy się to może dowiemy się czegoś o tym Jesterze.

Ja oraz Dragneel zaczęliśmy isć tropem tego smrodu. Po chwili zauważyliśmy, że szyb się kończy. Spojrzłem w dół. To był przerażający widok: Pełno tam trupów, zginłe ciała, ochyda! Odwróciłem się do Ake i razem z nim udaliśmy się w drugą stronę. Teraz pachniało ziołami. Wyskoczyliśmy z szybu i podszedłem do kotła. Po chwili w drzwiach stał Jester.

- A ty kto!!! - szarżował na mnie ze swoim nożem, ale ja zrobiłem unik i kopnąłem go w twarz. Na chwilę zemdlał, Adrian podał mi rękę i przez szyb wróciliśmy do otworu. Uciekaliśmy co tchu, aby nikt nas nie zauważył.

- Szybciej!!! Otwieraj!!! - krzyknął do mnie Ake, ale moje ręce całe się trzęsły. Wkońcu otworzyłem je i znów zamknąłem z drugiej strony. Byliśmy już na terenie Polany. To było okropne, co oni robili z tymi ludźmi.