FANDOM

Wparowałem do Pałacu Sprawiedliwości zmęczony biegiem. Miałem trudności z oddychaniem, podczołgałem się do windy, wstałem i nacisnąłem przycisk mojego piętra. Oparłem się o metalową ściankę. Bardzo wolno poszedłem do pokoju i położyłem się na łóżku. Mój stan trochę się poprawił. Mogłem już swobodnie oddychać. Spojrzałem na okno. Z oddali widać tą przekletą wieżę. Spojrzałem na białą kąłdrę, była na niej krew, zauważyłem, że jest z mojej ręki. Wyjąłem z plecaka metalowe pudełko i posmarowałem ranę maścią. HP powoli się odnowiło, a straciłem tylko jakieś 5 %. Na szczęście nic nie bolało. Gdy odzyskałem siłę, udałem się na Główną uliczkę i podbiegłem do Majki, Nati, Alex, Dansy i Aschgana.

- Kiedy wam coś opowiem, laczki wam spadną z nóg. - i zacząłem wszystko opowiadać jak razem z Adim przeczołgaliśmy się przez szyb wentylacyjny i trafiliśmy na pokój z dużą ilością trupów. Następnie jak przyszło mi się zmierzyć z Jesterem i jak mnie zranił w ręke.

- Wooow! - krzyknął Dansa. - Szkoda, że mnie tam nie było!

- Lepiej, że cię nie było... Ile już jesteśmy w WOVO?

- Hm... 17 dni... - powiedział Aschgan. Wkońcu się odezwał. Zdjął kaptur i maskę. - O coś cię dokładnie wypytywał?

Pokręciłem głowę. - Nie mieliśmy przyjemności ze sobą pogawędzić. Poza tym wygladało na to, że... Nie... Jednak niewiem... Niewiem o co mu chodzi...

Chwilę później przyszedł Adi. Taiga go przytuliła i powiedziała:

- Czemu cię nie było? Denerwowałam się!

- Sorki, ale wróciłem do tej wieży.

- CO!? - zdziwiłem się. - I cię nie wykryli?

- Zdzichu... Ja jestem Dragneel, dla mnie paradowanie po lini ognia nie jest czymś nowym. Dowiedziałem się parę ciekawych informacji. Wyjął magnetofon i ustawił głośność, włożył kasetę i nam puścił:

- Masz tą krew? - powiedział mężczyzna.

- Nie! - krzyknął drugi. To był Jester. - Jacyś gracze, Leo oraz Ake przyszli, ale jakoś uciekli. Jednego z nich miałem zaszczyt poznać.

- Chcę jego krew... Jest odważny!

- Taaa... Jaki gracz chciałby przychodzić tutaj, co? To kiedy zaczynamy, Kresie?

- Już niebawem! - Ake schował urzadzenie do plecaka. Wszyscy na mnie patrzyli. Ja spuściłem głowę.

- CO! - krzyknąłem i sobie poszedłem. - Jeśli Jester zdobędzie moją krew to Kres powstanie a Imperium zaatakuje Pałac, co się wtedy stanie!! Zawsze wpadam w kłopoty, teraz jeśli ich nie powstrzymamy to zginiemy nie tylko w WOVO, ale też w prawdziwym świecie!!! Złapałem się za miejsce zranienia. - Krew!!! Przecież wtedy mógłby ją wlać do kotła!!! Ale chyba wyschła...

- Tak wyschła - potwierdził Adi idąc za mną. - Stary, spokojnie. Wrzuć na luz...

- Fakt... Jakoś zawsze wybrnęliśmy z kłopotów, co nie? - przybiliśmy żółwika.

- Aye - rzekł Ake i razem poszliśmy na rynek po lody.

C.D.N...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki