FANDOM

War of Warlords to gra VRMMORPG wyprodukowana przez firmę T.A.G. , której celem jest zdominowanie Nipponu . Świat gry ,czyli Nippon to kraj wyspiarski na pierwszy rzut oka przypominający Japonię ,ale mimo pozorów bardzo się różni ponieważ w tym świecie żyją nie tylko Ludzie ale i Elfy , Krasnoludy , Orki ...

Historia Edytuj

Od wieków Nippon był podzielony na 12 królestw : Królestwo Loriedonu (Ludzie) , Hordę (Orkowie) , Złote Królestwo (Krasnoludy) , Święte Królestwo Uthalt (Elfy) , Podziemne Królestwo (Gnomy) , Nocną Bandę (Gobliny) , Królestwo Gniewu (Ogry) , Dzikie Królestwo (Trolle) , Plagę (Nieumarli) , Mistyczne Zar-Kadar (Jaszczuroludzie) , Szczurze Klany (Skaveni) i Nieznany Kult (Zwierzoludzie) . Królestwa nieustannie walczyły między sobą o dominację ale żadne nie mogło zwyciężyć . Po 200 latach bezskutecznych zmagań tajemnicza siła skontaktowała się z Orkami . Zwabieni potężną mocą zielonoskórzy otworzyli portal (obecnie znany jako Dark Portal) z którego na świat wylały się zastępy Płonącego Legionu . Nikt nie mógł ich zatrzymać . W akcie desperacji Ludzie otworzyli inny portal (Holy Portal) przez którego przeszły zastępy anielskie . Jakby było mało do walki Aniołów z Demonami dołączyły Żywiołaki , które zostały wezwane , dzięki Elemental Portal , przez Elfy i Podwodni przebudzeni przez Jaszczuroludzi . Wielka wojna trwa już 1000 lat i końca jej nie widać .

Fabuła Edytuj

Zależnie od wyboru rasy gracz może wspierać rodzinne królestwo , zostać najemnikiem na usługach innych władców lub założyć własne państwo . Wojna jest raczej drugoplanowa gdyż gracz wcale nie musi się w nią mieszać i może być zwykłym podróżnikiem .

Zdobywanie nowych ziem Edytuj

Polega na formowaniu rajdów z członków naszej frakcji i NPC , którzy są armią królewską (żeby dostać ich wsparcie w rajdzie należy zwrócić się do generała) albo najemnikami (ich wynajmujemy za pieniądze). Ziemia zostanie przejęta kiedy przez 10 minut sztandar naszej frakcji będzie wisiał na szczycie ratusza (w zamkach na dziedzińcu ) .

Obrona włości Edytuj

Obrona jest automatycznie formowana z graczy i NPC , którzy są strażą miejską (armią królewską w miastach) lub najemnikami . Żeby obronić swoją posiadłość należy zmusić wroga do ucieczki .

Zakładanie państwa Edytuj

Żeby założyć państwo potrzeba 50 level i 50000$ . Żeby zmienić tytuł z władcy księcia 60 level , z księcia na króla 80 level .

Rasy grywalne Edytuj

Ludzie

Półelfy

Leśne Elfy

Dzikie Elfy

Mroczne Elfy

Wysokie Elfy

Krwawe Elfy

Morskie Elfy

Śnieżne Elfy

Krasnoludy

Krasnoludy Chaosu

Półdemony

Wampiry

Orkowie

Spaczeni Orkowie

Uruki

Trolle

Ogry

Gnomy

Skaveni

Gobliny

Hobgobliny

Jaszczuroludzie

Zwierzoludzie

Podwodni

Rozwój postaci Edytuj

Obecnie maksymalny level jaki można zdobyć to 100 (wraz z nowymi dodatkami będzie zwiększany) . W grze nie występuje pojęcie klasa , zamiast tego są ścieżki broni:

-Ścieżka Miecza

-Ścieżka Włóczni

-Ścieżka Topora

-Ścieżka Obucha

-Ścieżka Tarczy

-Ścieżka Łuku

-Ścieżka Kuszy

-Ścieżka Ostrza

-Ścieżka Kostura

-Ścieżka Różdżki

-Ścieżka Pistoleta

-Ścieżka Dwuręczności(walka dwoma broniami)

-Ścieżka Łańcucha

Ścieżki Mocy:

-Ścieżka Magii Ognia

-Ścieżka Magii Wody ( i Lodu)

-Ścieżka Magii Powietrza

-Ścieżka Magii Burzy

-Ścieżka Magii Mroku

-Ścieżka Magii Światła

-Ścieżka Nekromacji

-Ścieżka Magii Ziemi

-Ścieżka Magii Lasu

-Ścieżka Magii Przywołania

-Ścieżka Magii Wspomagania

-Ścieżka Kowalstwa

-Ścieżka Alchemii

-Ścieżka Gniewu

-Ścieżka Ducha

-Ścieżka Ciała

Gracz ma do wyboru 3 ścieżki broni i 3 ścieżki mocy .

Postacie Edytuj

Jin Edytuj

Rasa:Półdemon

Broń:Krótki Miecz, Miecz Straży, Wilczy Kieł(obecnie)

Pancerz:Ubranie Podróżnika, Skórzany Strój, Ciężki Płaszcz(obecnie)

Level:1->5->16

Frakcja:brak

Klein Edytuj

Rasa:Człowiek

Broń::Krótki Miecz, Beznadziejna Katana

Pancerz:Ubranie Podróżnika, Chłopskie Ubranie

Level:1->10

Fracja:Miasto Wallfall

Więcej z Fandomu

Losowa wiki