FANDOM

To, jest że piękna i słodka, wcale nie oznacza że jest słaba i śmiertelna

Ayano

Wichurek
Wichura (強風, kyoufuu) - to smoczyca gatunku Śmiertnika Burzy elementu wiatru. Jej właśćicielką oraz jeźdźcem jest Hikaru.

WyglądEdytuj

Wichura przypomina dwunogiego dinozaura z okrągławą głową. Z tyłu głowy wyrastają kolce przypominające koronę. Ma dosyć duże nozdrza. Kolorowe skrzydła są stosunkowo krótkie, jednak potrafi osiągnąc niesamowytą prędkość i zwinność. Ma niebieskie, grube, krótkie ale szerokie łuski oraz jasny brzuch i żółte oczy. Dość długi ogon jest w całośći pokryty ostrymi kolcami, którymi może strzelać na wielke odległośći. Nogi są masywne,a pazury dośc długie jak szpony i ostre.

CharakterEdytuj

Smoczyca jest bardzo lojalna i przywiązana do swojego jeżdżca. Będzie chronić Lisę za wszelką cenę. Na początku trudno było zdobyć jej zaufanie, była nieufna i strachliwa, jednak im więcej czasu przebywała z Ayano tym bardziej się do nie przywiązywała. Obie uwielbiają spędzać czas latając. Stała się jedną z najlepszych i najszybszych graczy wraz z Sią i Fury.

UmiejętnośćiEdytuj

  • Strzał Kolcami - Wichura wytrzela swoje kolce.
  • Podniebny Smok -
  • Ogień Niebios - Wichura atakuję

CiekawostkiEdytuj

  • Jej martwa strefa znajduje się naprzeciw nosa
  • Aby wyszkolić Śmiertnika Burzy, należy bardzo ostrożnie podejść do niego od strony ogona i delikatnie gładzić pokaźne kolce na ogonie.
  • Uwielbia być drapana pod szyją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki