FANDOM

Wild Beats Online (野獣オンライン - Yajū onrain) - gra VRMMORPG wyprodukowana przez firmę Gijutsu na
WBOLogo
specjalnego NerveConnector. Pojawiła się w serii - Walka Dwóch Światów i Walka o Świat.

Opis Edytuj

W WBO istnieją dwa serwery - "Wolfblood" oraz "White Blood ". Świat wilków, nazywany jest Black Lotus (z ang. Czarny Lotus), natomiast wampirów, Red Wings (z ang. Czerwone Skrzydła).  

Statystyki Edytuj

  • Hp: 1-1000
  • Szybkość: 1-100
  • Zwinność: 1-100
  • Siła: 1-100
  • Obrona: 1-100
  • Władza nad umiejętnością: 1-100 (tylko wampiry)
  • Władza nad bronią: 1-100 (tylko wilki)

Świat Wampirów Edytuj

Laptop Wallpapers 2012 (2)
Ziemia czarnego nieba, zamieszkana, głównie przez wampiry. Na jej terenie są niewielkie, osady ludzkie, która nauczyły się bronić przed krwiopijcami. Gracze mają za zadanie dbać o to, by żaden z wilków nie postawił łapy w ich świecie oraz o harmonię natury. Zwykle niebo w świecie wampirów jest czarne, często przykryte chmurami, jednak nie oznacza to, że jest złą ziemią. Przeciwnie, krainę pokrywają rozległe łąki, góry i lasy w których rosną cudowne kwiaty oraz znajduje się, wiele, cennych zdobyczy. Wszystko w Red Wingsie ma swoje ma określony sposób na przeżycie, którego się trzyma. Rzadko pada tam deszcz i świeci słońce. Nazwa pochodzi z legendy, w której napisane jest, że przywódca klanu będzie miał wyjątkową umiejętność, tworzyć na swoich plecach krwiste skrzydła. Lider ten, poprowadzi klan ku zwycięstwu z wilkami i rozpocznie nowy porządek.

Świat Wilków Edytuj

Fantasy-desktop-wallpaperswolf-and-moon-blue-fantasy-desktop-wallpaper-uiamtwit

Kraina księżyca, zamieszkana przez ludzi i wilki. Mieszkańcy cieszą się spokojem i darami natury, zgodnie z którą żyją, ich jedynymi wrogami są wampiry, boją się ich. Gracze, są odpowiedzialni za ich bezpieczeństwo oraz ochronę królestwa wilków. Zwykle świeci tam słońce a noce zdobione są milionami gwiazd i dwoma księżycami, symbolizującymi dwa klany. Ziemię porastają lasy i jest tam bardzo dużo wolnej przestrzeni. Wszystko w Black Lotusie cieszy się wolnością i równowagą. Nazwa wzięła się stąd, że za każdym razem gdy na ziemi zostanie przelana krew, na polu lotosu wyrasta nowy, czarny kwiat.

Wampir Edytuj

Gracz wybierający rasę wampira ma duże możliwości. Avatar dopasowuje się do pragnień i osobowości człowieka. Gracze klanu wampirów słyną nie tylko z szybkości i ogromnej siły lecz także wyjątkowych i unikalnych zdolności. Każdy wampir posiada specjalną umiejętność, która odrużnia go od innych.

Wilk Edytuj

Gracz wybierający rasę wilkołaka ma w zanadrzwu wiele możliwości. Jego avatar człowieka poddany jest kreacji zgodnie z wolą człowieka, natomiast avatar wilka tworzy się samoistnie. Gracze z klanu wilków zwykle walczą tylko za pomocą wilczej postaci, są jednak, bardzo nieliczne, wyjątki, które nauczyły się władać bronią.Wszystkie wilki słyną z pazórów, szybkości, ostrych kłów oraz bezlitosności.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki