FANDOM

Denerwują mnie te sztuczne pogadanki o tym co byś nie zrobił dla osoby, którą kochasz. Jeśli nie cenisz życia własnego wyżej niż innych, to podpisz kartę dawcy i się zabij.
Yuuki Hikaru - siostra Liss. Jedna z wielu graczy VRMMORPG.

OsobowośćEdytuj

Yuuki jest energiczną osobą, która zawsze potrafi odnaleźć swoje miejsce w towarzystwie, nie boi się poznawać ludzi, bo uważa, że nie warto przejmować się zdaniem obcych. Jest inteligentna lecz czasem po niej tego nie widać bo często zdarza jej się mówić rzeczy bez sensu.

Nie zakłada masek - jest autentyczna, kiedy jest radosna po prostu się śmieje, a kiedy smutna stroni od ludzi, bo denerwuje ją, że większość chce wszystko wiedzieć. Ze względu na nieco porywczy charakter ma czasem spory kłopot z panowaniem nad sobą, niestety - zdarza jej się wybuchać i ranić przy tym innych. Najpewniej czuje się w obecności bliskich, wtedy nie stawia sobie ograniczeń, uśmiecha się i mówi to co akurat wpadnie jej do głowy.

Ma skłonności do nieprzemyślanych decyzji i szybkiej zmiany zdania. Nie jest przekupna i brzydzi ją dwulicowość. Nie zna się na ludziach - w niemal każdym widzi zło wcielone. Bardzo zależy jej na siostrze, więc o nią dba. Owszem, często się kłucą i trochę zajmuje im otwarcie się przed sobą - dziewczyna gra w gry tylko ze względu na Liss, aby mieć ją na oku.

Największą jej wadą jest brak powściągliwości, a gdy znajduje się w niezręcznej sytuacji wygłupia się. Nie przywiązuje się do ludzi, którzy kiedyś znikną. Nie lubi nawiązywać przyjaźni w wirtualnym świecie - woli mieć realne uczucia.

Nie da się jej zranić.

PrzeszłośćEdytuj

Urodzona 7 marca w Tokyo. Okazało się, że rodzice zaraz po narodzinach przenieśli się do Texasu, gdzie też się wychowały. Dziewczyny miały piękne dzieciństwo, pełne radości, wolności, wygłupów i skaleczeń (jak każd dziecko w tym wieku). W wieku siedmiu lat mama zachorowała i dobre pięć lat spędziła w szpitalu - w tym czasie dziewczynki miały z nią bardzo mały kontakt i wychowywały się z samym tatą, okazało się jednak, że dzięki operacji matka odzyskała zdrowie i wróciła do domu. Gdy już wszyscy się zaaklimatyzowali i mieli nadzieję na normalne życie, Liss i Yuuki dostały w prezęcie NerveGara z grą - Sword Art Online.

ChronologiaEdytuj

Sword Art OnlineEdytuj

AyoSAO

Początek...

Yuuki ucieszyła możliwość bycia z Liss w innym świecie, początkowo nie szło jej tak dobrze jak siostrze - zajęło jej dużo czasu ogarnięcie o co chodzi w grze. Kiedy Kayaba Akihito przekazał graczom informacje o uwięzieniu nastolatka wpadła w panikę. Na szczęście miała przy sobie Lisę, której udało się uspokoić Yuuki. Po kilku dniach spędzonych w mieście Lisa uznała, że nie chce siedzieć bezczynnie - zostawiła siostrę bezpieczną w mieście, a sama udała się na expienie. Początkowo Yuuki miała za złe Lisie, że ta ją porzuciła, szybko też zauważyła, że coraz więcej graczy próbuje walczyć. Dopiero spotkanie z Asuną,
AyoSAO2
która wtedy jeszcze nie należała do gildii otworzyło jej oczy, poznały się przypadkowo, ale szybko zrozumiały, że mają podobne odczucia, z jedną małą różnicą - Asuna chciała walczyć i się zmienić. Nastolatka postanowiła wziąść się w garść. "Ścięła" włosy, kupiła zbroję i ruszyła w drogę.

Po dwóch, bezczynnych, miesiącach zaczęła ekspienie, szło jej to powoli ale z czasem nabierała coraz to lepszego doświadczenia. Wciąż bała się walczyć z bosami, pomagała przy oczyszczaniu drogi do komnat, ale nigdy nie pojawiała się w walce z samym bosem. Bardzo zależało jej na tym by ponownie zobaczyć siostrę, podczas pobytu w SAO dużo o niej słyszała, była z niej dumna i wciąż nie mogła się pogodzić z własnymi lękami. Dopiero doszedłwszy do piędziesiątego ósmego poziomu podjęła "męską" decyzję - zrozumiała, że Hikaru będzie tam, gdzie kolejny bos, bo przecież obiecała jej, że znajdzie wyjście z gry.

AyoSAO3
Podczas walki z bosem panowało tak ogromne zamieszanie, że dziewczyna nie zauważyła Liss w tym motłochu. Pod koniec bitwy zauważyła, że bos chce zadać ostateczny cios dziewczynie o kruczych włosach, która zmęczona starciem (Aya'i nie umknęło uwagi, że ta cały czas walczyła na pierwszej lini) nie zauważyła jego zamiaru, Yuuki rozpędziła się i używając najsilniejszego ze skilli zdołała zablokować cios tóż przed zaskoczoną czarnowłosą, zadała w ten sposób ostateczny cios i uzyskała nagrodę, okazało się, że była to umiejętność podwójnego miecza.

Po walce Yuuki rozpoznała siostrę, Hikaru również i oszołomione, zmęczone i przerażone uściskały się. Aya powiedziała, że już nigdy w życiu nie da odejść Liss. Od tamtej pory Yuuki dołączyła do drużyny Liss, która po ślubie Kirito i Asuny była sama. Walczyły razem bardzo długo, tylko czasami ekspiły samodzielnie, ale zaprzestały po tym jak Lisę zaatakowała Sia. Yuuki nie spodobał się Shadow, nawet jeśli uratował siostrę. Była wśród graczy oglądających starcie Kirita z Kayabą Akihito, a po walce ocknęła się w realnym świecie.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię znaczy "odwaga";
  • Nigdy nie mówiła do siostry Mistic, mimo, że podobał jej się ten przydomek;
  • Czasami zdarza jej się nie reagować na swój nick;
  • W Dragon Masters Online miała zbroję i broń bardzo podobną do tej posiadanej w SAO;

Więcej z Fandomu

Losowa wiki